1

Onderwerp: Taartdozen, waar?

Hallo iedereen,

Even een vraag over taartdozen.  Zijn er winkels waar je deze kan kopen?  Ik bestel ze nu af en toe hier op de webshop maar die zijn per stuk.  Ik vroeg mij af of je ze niet ergens in een grotere hoeveelheid kan kopen aan voordeligere prijzen?

Ik heb er zelf bij Aveve gevonden maar die zijn maar 8 cm hoog, en aangezien mijn laagste biscuits al 7,5 cm , lijken deze mij te laag  :think:

Groetjes
Tortje

2

Re: Taartdozen, waar?

Bij de makro kun je ze in grotere verpakkingen krijgen volgens mij?

taartenvanirma.simpsite.nl
Alles kan, behalve omhoog vallen, dat is onmogelijk...

3

Paardekooper

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

4

Makro in Hengelo heeft ze niet...alleen pizzadozen enzo..helaas geen taartdozen kunnen vinden tot nu toe. Ik bestel ze ook altijd online....Zou het anders ook niet weten (hier in de buurt tenminste)

5

Ik heb geen pasje en kan ze dus ook niet bij een groothandel kopen, jammer genoeg. Bestel ze meestal bij aribacakes. Al gebruik ik niet veel dozen, omdat ik de taarten meestal inpak in folie. Als de taart tenminste voor die dag is, wanneer de taart opgehaald wordt.
Wat voor dozen heb je dan? Ik heb altijd de zwanenhals dozen. Mijn taarten zijn zo'n 9-10 cm hoog met soms een decoratie erop. Ik knip dan de deksel in, zodat deze op de onderste doos steunt. De doos wordt dan zo'n 13-14 cm hoog (ligt ook aan de grootte van de doos).

6

ik bestel die van mij altijd bij   Piece of cake  zijn 15 cm hoog en hebben goede en snelle service

Groeten uit 't Brabantse  Oisterwijk

7

Bedankt voor jullie tips!  Ga ze volgende keer in een grote hoeveelheid bestellen :D

8

Ik heb er nog een aantal te koop. Ik bestelde wel eens grootverpakkingen maar heb nu echt serieus ruimte gebrek

topic staat bij verkoop taartspullen

Groetjes Marije van den Brink. Mijn taarten? die vind je hier: https://www.facebook.com/HetTaartenmeisje

9

Bouwhuis . Com heeft ze ook

10

loesbakt schreef:

Bouwhuis . Com heeft ze ook

Daar koop ik ze ook  :y

website: One of a Cake! of www.facebook.com/OneOfaCake
ook voor prints op ouwel & frosty!

ik loop gewoon naar de dichtbeizijnde bakker toe die heeft altijd taartdozen :D

12

kimberley.j97 schreef:

ik loop gewoon naar de dichtbeizijnde bakker toe die heeft altijd taartdozen :D

Mijn ervaring is dat de meeste bakkers niet graag taartdozen verkopen. Al helemaal niet wanneer hun logo er op staat  ;)

13

Als hun logo erop staat zou ik ze ook niet willen kopen ;)
(Staat een beetje raar, vind ik dan)

website: One of a Cake! of www.facebook.com/OneOfaCake
ook voor prints op ouwel & frosty!

14

Ik koop ze bij Bouwhuis of The Little Cake Shop.

15

Ik heb nog een heleboel te koop van 25x25 en 8 of 9.5 hoog, kosten. 78 cent per doos, is zwanenhalsdoos wit

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

16

ik bestel ze altijd op thee en taartspulletjes. Daar kun je vaak kiezen voor 8, 9 of 10cm hoge dozen. Is wel per doos verschillend.