Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Babyshower-buiktaart en Dusty (gepuzzeld)
Pagina's 1
mooi gedaan 
Wat een leuk effect puzzelen over een print heen
gaaf zo, die planes-puzzel!
Mooie taarten! Gaaf gedaan met dusty
Dank jullie wel!
Super leuk gedaan en wat leuk hoe je planes hebt gedaan
lief hoe je de babyshower taart hebt afgewerkt met dat lint en hoe heb je dat babyshower zo mooi geschreven? 
Super leuk gedaan en wat leuk hoe je planes hebt gedaan
![]()
lief hoe je de babyshower taart hebt afgewerkt met dat lint en hoe heb je dat babyshower zo mooi geschreven?
Dank je wel Baklataart!
Ik heb 'babyshower' geprint met de foodprinter 
Goed gepuzzeld! Heel gaaf!!
vraagje: ik heb voor komende week een opdracht voor een planes taart. boetseren kan ik niet en die puzzel ziet er heel gaaf uit maar ik heb geen idee waar te beginnen.......het moet ishani worden maar ik heb geen airbrush en ik heb geen idee hoe ik ishani moet puzzelen zonder dat het op die andere oranje lijkt......
iemand een tip voor een how to planes ishani puzzelen?
vraagje: ik heb voor komende week een opdracht voor een planes taart. boetseren kan ik niet en die puzzel ziet er heel gaaf uit maar ik heb geen idee waar te beginnen.......het moet ishani worden maar ik heb geen airbrush en ik heb geen idee hoe ik ishani moet puzzelen zonder dat het op die andere oranje lijkt......
iemand een tip voor een how to planes ishani puzzelen?
Ik heb met deze een print gemaakt met de foodprinter... weet niet of je die hebt?
En daar heb ik over Dusty heen gepuzzeld...
Dus dat zou je ook met Ishani kunnen doen....
En anders een plaatje van internet halen...en die gaan puzzelen... succes!
Pagina's 1
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Babyshower-buiktaart en Dusty (gepuzzeld)