Onderwerp: Woezel en Pip, Nijntje, Enchanted forest, uiltjes
Ben een tijdje weg geweest, dus heb jullie wel het één en ander te laten zien. Hopelijk vinden jullie het wat om naar te kijken .
Enchanted Forest (topper heb ik niet gemaakt. Meisje spaart deze figuren, dus moeder wilde dit er graag op).
Voor deze mensen mocht ik de bruidstaart maken (helaas moest ik die toen door heftige zwangerschapsklachten afzeggen). Wat was ik vereerd en blij verrast toen de toenmalige bruid me mailde met de vraag of ik voor de 1e verjaardag van haar dochter een taart wilde maken . Precies dezelfde felle kleuren als destijds hun trouwtaart was. Geweldig!
En een meptaartje voor Elin.
Op een of andere manier ben ik met deze taart niet zo gelukkig. Ik weet ook niet waarom.. Maar goed, de klant was zeer tevreden en dat maakt het dan weer goed.
Met meptaartje.
Voor mijn eigen zoontje zijn 2e verjaardag maakte ik een Sweet table van Woezel en Pip (kijk maar bij Klein & Fijn). Deze taart was het centerpiece. Gebaseerd op de taart van Wendy.
En als onderdeel van een Sweet table voor een babyshower, deze Uilentaart als centerpiece.
Heel erg bedankt voor het kijken! Als je het leuk vindt, kun je op mijn website naar meer details van de taarten kijken.
én dochter - 21 januari 2014