Onderwerp: eigen bruidstaart maken 70 personen

Hallo,

Op 14.10 ga ik trouwen! ik woon in ede en ik zou zo graag mijn eigen taart willen maken maar heb geen ervaring. Wel al uren op de site rondgehangen. Het idee is om samen met een vriendin een taart te maken, maar ik loop tegen een aantal dingen aan.
het liefst wil ik de taart een paar dagen van te voren maken, lijkt me niet prettig om vlak voor de bruiloft nog te stressen met de taart. Als ik nu extra ingredienten bestel en flink ga oefenen hoop ik dat het goed komt, maar graag zou ik jullie mening als door gewinterde baksters willen horen. Ik ben student en heb niet echt heel veel te besteden voor de taart en wil toch wel erg graag een echte bruidstaart. Daarnaast ben ik ook wel van plan om meer bezig te gaan met taarten maken want het lijkt me echt geweldig! ook als ik al jullie creaties bekijk! erg leuk!
Heeft er iemand tips voor me?

Groetjes,

Froukje

2

Re: eigen bruidstaart maken 70 personen

He Froukje,
ook al is het spannend,  je eigen bruidstaart maken drukt echt wel de kosten.
ondertussen kan je nog vaak oefenen
Je taart kan je oftewel invriezen of heel goed een paar dagen van te voren maken.
Kijk maar eens onder de zoekfunctie en invriezen,bewaren
De decoraties kan je zelfs al langer van te voren maken.
Ik hoop dat je hier de oplossing vindt voor de dingen waar je tegen aanloopt
succes!!!

cateren is ook gebakjes maken :)

3

Hoi Froukje,
Ik weet niet of je invloed hebt op je vrijgezellenfeestje, maar je kunt natuurlijk ook samen met je vriendinnen de bruidstaarten maken. Er is vast wel iemand in de buurt van Ede, die dit wil begeleiden.
Er staat op een forum een how to om rozen te maken. Deze kun je lang van te voren maken en er op het allerlaatste moment opzetten. Dan heb je snel een heel sjieke bruidstaart.
Enne, gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk!!

groeten Annemieke
Cake It

Hoi Froukje,

gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk. Waar woon je ergens in het land, er zijn genoeg mensen die je willen helpen, maar het is makkelijker om te weten waar je ergens woond. Er worden ook regelmatig freubeldagen gehouden in verschillende regio's (goedkoop en leerzaam).

Veel plezier en succes met de voorbereidingen

:o   :o   :o       lezen is niet mn sterkste kant zullen we maar zeggen. Lees nu dat je in Ede woond

6

Wat leuk!! Ik wil waarschijnlijk ook mijn eigen bruidstaart gaan maken. Mijn schoonmoeder heeft een vrieskist dus daar gaat een stapeltaart wel in passen.

Waarschijnlijk maak ik hem een paar weken van te voren, zodat ik de dagen ervoor geen stress ervan heb. Ik trouw 1 augustus dus ik ga nog flink oefenen!