Onderwerp: workshop resultaat bij Margarida Duarte en daarna een eigen probeersel
Gisteren weer het geluk gehad om weer een waanzinnig gave workshop te kunnen volgen bij Dominique Tlcs Ballard in Hilversum. De workshop werd gegeven door de aller aardigste Margarida Duarte uit Portugal. En zoals altijd na een workshop wil ik zo snel mogelijk het geleerde nog een keertje zelf in praktijk brengen gewoon voor mijn leer en onthoud proces. vaak geef ik er dan wel eer een eigen twist aan mee. Helaas had ik niet alle juiste middelen in huis zoals de juiste kleurstoffen e.d. maar zo heb ik het wel nog even kunnen oefenen. speciaal voor Barry Huisintveld (van de Leukste taarten Shop in Haarlem/ Wormerveer) er een iets meer sexy versie van gemaakt so enjoy Bar
Ik ben echt superblij dat ik deze workshop heb kunnen volgen. fijn dat er in deze lastige tijden toch nog bedrijven zijn die zich zo goed inzetten voor ons en toch best dure investeringen willen doen door dit soort goede docenten naar Nederland te willen halen. Ik kan niet genoeg benadrukken dat zulke workshops best duur lijken, maar wanneer je alles eens uit zou rekenen wat er voor deze bedrijven zelf overblijven na aftrek van alle kosten je zou schrikken wat er nog maar van overblijft. Ik ben in ieder geval super blij dat er bedrijven zijn die ons dit soort kansen geven.
hier het resultaat van mijn workshop
en hier het resultaat van de dag er na alles "zelluf doen"