Onderwerp: stapeltaarten
Hoi,
Ik ben benieuwd wat jullie van mijn stapeltaart vinden. Graag opbouwende kritiek. De eerste heb ik gemaakt voor de 16e verjaardag van een vriendin. De tweede heb ik afgelopen weekend tijdens een workshop gemaakt.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » stapeltaarten
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hoi,
Ik ben benieuwd wat jullie van mijn stapeltaart vinden. Graag opbouwende kritiek. De eerste heb ik gemaakt voor de 16e verjaardag van een vriendin. De tweede heb ik afgelopen weekend tijdens een workshop gemaakt.
Ziet er goed uit, kan goed de vooruit gang zien !
Dank je Dat is super leuk om te lezen!
Graag gedaan!
Super leuke taarten en je 2 de taart is erg mooi strak en heel leuk dat gemarmerde effect
Tweede taart is leuk , en veel strakker dan de eerste. De eerste ziet er een beetje rommelig uit .ik zou geen poedersuiker meer gebruiken. Hier krijg je lelijke vlekken van, die bijna niet meer weg te poetsen zijn. Even een vraagje....wat zijn die strepen die verticaal lopen, over de ruit-indruk, eigenlijk? Lijkt op te veel water/lijm, die gebruikt heb om de zwarte parels mee vast te plakken....
Dank voor alle complimenten!
Bij de eerste was ik nog niet zo lang bezig denk inderdaad te veel lijm gebruikt om de pareltjes vast te plakken. Priegelwerk vind ik het die pareltjes heeft iemand tips om dit op te lossen? Hoe ik dat een volgende keer beter kan doen. De tweede taart is tijdens een workshop gedaan. Zo zie je maar weer hoeveel je dan nog kan leren en wat tips voor strak afsmeren en bekleden kunnen doen.
Ik gebruik een heel dun kwastje (00) om de pareltjes mee vast te plakken. Soms zelfs een cocktail prikkertje. Je hebt maar heel weinig lijm nodig
Thnx Heb je ook nog tips voor workshops wil eigenlijk PME gaan doen, want wil nog beter worden.
Thnx Heb je ook nog tips voor workshops wil eigenlijk PME gaan doen, want wil nog beter worden.
Nee, geen tips .Heb nog nooit een workshop/PME gedaan.... Al wil ik wel heel graag mooie bloemen leren maken, dus wie weet...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » stapeltaarten