1

Onderwerp: Het wordt eens tijd om me voor te stellen

Hallo

Ik hang al een tijdje rond op het forum en plaats zo nu en dan een berichtje. Daarom is het nu weleens tijd om me voor te stellen.
Ik ben Nicole getrouwd en mama van 2 schatjes Mees van 3 en Sophie van bijna 9 maanden.
Al mijn hele leven aan het bakken. 3 jaar geleden eerste workshop gevolgd Royal Icing spuiten en zo mijn eerste taarten versierd. Maar toch niet echt mijn ding.  Sinds 2 jaar werk ik zo nu en dan met fondant. Nu is echter het hek van de dam en wordt er met regelmaat een taart versierd. Tot groot genoegen van mijn zoontje en mijn collega's. Mijn man vindt het ook al zo'n straf al die taartjes. Ik laat mijn creaties graag door andere verorberen want mijn broeken gaan sinds mijn zwangerschap niet meer verder dan mijn knieen. Al begint mijn man door mijn toedoen ook te klagen over ruimtegebrek in zijn kleren. 
Heb trouwens ook ruimtegebrek voor al die leuke dingen uit de hebshop.

In het dagelijks leven ben ik naast mama en vrouw ook verpleegkundige in het Franciscus Ziekenhuis in Roosendaal.

Mocht er iemand uit deze regio dit lezen: misschien is het leuk om eens wat af te spreken. Ben altijd benieuwd hoe andere dingen doen en wat voor leuke spulletjes iedereen gebruikt.

Binnenkort zal ik weer wat in de taartenparade zetten, als mijn man weer tijd heeft om mijn foto's te bewerken.  Moet toch eens leren hoe dat moet!

Groeten Nicole

Groeten van Nicole

2

Re: Het wordt eens tijd om me voor te stellen

Welkom hier. Leuk dat je je voorstelt.

Nou je heb al veel plezier met bakken en decoreren. Ik ben benieuwd naar je taarten

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

3

Welkom welkom...ik wens je heeeeeel veel plezier met bakken en decoreren van al die lekkere kunstwerken...en showen h

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

4

Gezellig dat je even wat meer verteld hebt over jezelf!

Welkom hier...

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl