Onderwerp: Wat een tijd!!
Wat een pracht dat er mensen zijn die dat 'dezer dagen' nog halen!
Dit stel is 60 jaar getrouwd en ze krijgen als verrassing een taart!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Wat een tijd!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wat een pracht dat er mensen zijn die dat 'dezer dagen' nog halen!
Dit stel is 60 jaar getrouwd en ze krijgen als verrassing een taart!
Blijft jammer, dat ik altijd mijn best doe om op zoveel mogelijk taarten te reageren en dat er 43 mensen mijn taart bekeken hebben en niet de moeite genomen hebben om er een reactie op te geven.
Iedereen wil toch waardering voor zijn werk?
Eerst een reactie op je bericht, ben het helemaal met je eens.. zo jammer dat je niet eens een reactie krijgt.
Zo ik vind je taart erg mooi, en jee wat een tijd dat ze getrouwd zijn Top.!!
Dank je wel.
Ik probeer zelf altijd juist te reageren om mensen die nog niet zoveel reacties hebben. Ook zij vinden het leuk om respons te krijgen!
Ik vind dat je een erg mooie taart hebt gemaakt, sjiek met die kleuren. En pfffff wat een lange tijd getrouwd zeg
Dank je wel.
Ik probeer zelf altijd juist te reageren om mensen die nog niet zoveel reacties hebben. Ook zij vinden het leuk om respons te krijgen!
Ben ik het met je eens hoor, mis alleen wel een snel toets net als op facebook, vind ik leuk ofzo
Maar inderdaad, ga zelf ook wel eens naar onbeantwoorde onderwerpen om juist daar een reactie te plaatsen, maar ik reageer zelf ook niet overal op... betrap ik mezelf op..
sjiek hoor
Wat een ontzettend mooie taart en wat een mooie tijd om Zo lang getrouwd te mogen zijn
En ik kijk graag naar alle mooie creaties hier hoor
Mooie kleur! Ik vind het ook jammer dat er zo weinig reacties komen! Maar wat een mooie taart heb je gemaakt en wat een mijlpaal! Heb je de strass band met piping gel aangebracht?
mooi gedaan zeg
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Wat een tijd!!