1

Onderwerp: Hakschoentjes/make-up...

Een make-up taart met hakschoentjes voor een bijna tiener...

http://www.mijnalbum.nl/Foto-T88N7PJF-D.jpg

Bedankt voor het kijken...

2

Re: Hakschoentjes/make-up...

Ziet er mooi uit ! Daar zal de 10 jarige erg blij mee zijn

Neem ook eens een kijkje op:https://www.facebook.com/Manoa-taarten

3

Ziet er leuk uit! De roze/zilveren panterprint vind ik ook er leuk gedaan  :Y . Maar hoe hoog is die panterprint taart eigenlijk? Hij ziet er nogal hoog uit nl.  ;) .
Heb alleen nog wel een opmerking over je schoentjes..... :o   :o .... het witte gedeelte wat je op de schoen plakt, zit verkeerd... Voor, waar de tenen uitkomen, moet de kleinste opening zitten. Nu zit het dus andersom...

4

Esther68 schreef:

Ziet er leuk uit! De roze/zilveren panterprint vind ik ook er leuk gedaan  :Y . Maar hoe hoog is die panterprint taart eigenlijk? Hij ziet er nogal hoog uit nl.  ;) .
Heb alleen nog wel een opmerking over je schoentjes..... :o   :o .... het witte gedeelte wat je op de schoen plakt, zit verkeerd... Voor, waar de tenen uitkomen, moet de kleinste opening zitten. Nu zit het dus andersom...

Het bovenste taartje lijkt hoger dan dat ie in werkelijkheid is...komt denk ik omdat de foto nogal vanaf de bovenkant is genomen...

Bedankt voor je tip w.b.t de schoentjes... Ik heb ze in elkaar gelijmd zoals ik ze het leukst vond  :)
Misschien hoort het niet zo, maar je hoeft niet alles helemaal volgens de gebruiksaanwijzing te doen toch? Dat bedoel ik niet vervelend hoor, het is altijd goed dat iemand meedenkt en tips geeft... :y

5

Echt heel erg mooi en zeker je panter print, heb je dat geschilderd? :thumb:

6

Baklataart schreef:

Echt heel erg mooi en zeker je panter print, heb je dat geschilderd? :thumb:

Dank je wel Baklataart...de panterprint heb ik idd geschilderd met metallic verf...

Wauw heel erg mooi hoor !
Ik ben sinds vandaag lid en weet nog niet zo heel goed hoe de site werkt maar ik had een vraag.
Ik moet een stuk of 50 bloementjes maken voor op cupcakes nu heeft dit nogal de tijd nodig om uit te harden kan je deze al ver van te voren maken of gaat dit niet.
ze moeten namelijk nog wel eetbaar zijn :)

8

natalya van de grint schreef:

Wauw heel erg mooi hoor !
Ik ben sinds vandaag lid en weet nog niet zo heel goed hoe de site werkt maar ik had een vraag.
Ik moet een stuk of 50 bloementjes maken voor op cupcakes nu heeft dit nogal de tijd nodig om uit te harden kan je deze al ver van te voren maken of gaat dit niet.
ze moeten namelijk nog wel eetbaar zijn :)

Welkom hier!
W.b.t je vraag over de bloemetjes... Misschien kun je aangeven wat voor bloemetjes het gaan worden. Maar over het algemeen kun je ze best ruim van te voren maken hoor, als je graag wil dat ze wat uitharden. Eetbaar blijven ze toch wel met al die suiker :)
Succes!