Onderwerp: Inspiratie gezocht....
ik mag een taart gaan maken voor een 14 jarige jongen die houdt van: Drones, electronica, computers en laptops..... ik heb er op lopen broeden maar kom er niet uit, iemand een idee?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Inspiratie gezocht....
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
ik mag een taart gaan maken voor een 14 jarige jongen die houdt van: Drones, electronica, computers en laptops..... ik heb er op lopen broeden maar kom er niet uit, iemand een idee?
Misschien een (stoer) Kruimeldiefje boetseren die een Drone op afstand "bestuurt"? Of een Kruimeldiefje achter pc of laptop? En flink wat kabels en snoeren erbij maken (ivm de elektronica). Naam + leeftijd van de jarige voor- of bovenop de taart?
Best lastig idd. Taarten voor een meisje vind ik meestal makkelijker...
ja ik heb inderdaad eerder al eens een kruimeldiefje achter een pc gemaakt.. maar die taart heeft hij al gezien... vind het jammer om dat dan weer te doen... maar inderdaad een drone besturende kruimeldief is misschien wel wat ja....
Kijk dit was de andere "onmogelijke" taart (pc, i-Phone, minecraft, hockey-taart)
Leuke taart! Je hebt alle onderwerpen erin verwerkt
Misschien anders bij deze taart 1 onderwerp aanhouden? Bijvoorbeeld een drone die in de taart vliegt? En dan verder strak houden met alleen naam + leeftijd?
Meer komt er nu even niet bij me op, sorry...
Ik zag vandaag een taart op fb waar ze een eetbaar printje van een moederbord verwerkt hadden in de taart alsof dat het binnenwerk was en dan wat losse onderdelen her en der op de taart. Misschien is dat een idee?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Inspiratie gezocht....