1

Onderwerp: kenwood garde al na 2 weken kapot

lekker is dat zeg!!!!
ben ik een nieuwe poging aan het wagen biscuitmix te maken van 5 eieren mix en water. begeeft mijn garde het ineens!!! hij is pas 12 dagen oud!!!
klote zooi. moet ik straks weer terug anar mediamarkt. kan ik niet verder, valt nog wel onder garantie, maar moet wel mooi een week wachten op een nieuwe!!!
ow ik baal echt als een stekker nu!!!
http://pic4.picturetrail.com/VOL716/2664216/10132037/313352615.jpg
iemand hier ook al last mee gehad???

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

2

Re: kenwood garde al na 2 weken kapot

Van mediamarkt heb ik al van famlie zaken gehoord!!!Zij durven defecte spullen terug als nieuw verkopen.Mijn schoonbroer merkte bij aankoop dat er zaken niet klopten.

3

oo balen meid!
Maar ... off topic ... ik gebruik mijn gaarde alleen voor slagroom, en nooit voor biscuit. Heb het hier ergens gelezen dat het zo snel kapot ging.
Misschien een mailtje naar kenwood zelf sturen?
Heb hier ook gelezen dat je soms een nieuwe garde van hun krijgt

Groetjes Tweety!

4

Sow..dat is wel heel erg snel :(
hoop dat het snel opgelost wordt!!

5

heel snel!!! ik heb al weer een nieuwe gekregen, wat gebruiken jullie dan voor de biscuitmix? ik dacht dat je dat met de ballongarde moest doen toch?

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

6

Ik gerbuik altijd de k klopper de platte voor biscuit.

Groetjes Tweety!

7

en dat is luchtig genoeg dan??? ik had juist begrepen dat het door die ballongarde zo luchtig werd? ik wil niet betweterig zijn hoor, ik wil alleen maar volop kunnen genieten van mijn Kennie. dus als het met de K klopper ook goed wordt doe ik dat voortaan maar :O

8

Ik gebruik de mix van de webshop, en met de klopper gaat het perfect. Taarten zijn altijd lekker luchtig, geen probleem ;)

Groetjes Tweety!

9

mooi, dan ga ik dat voortaan ook doen. super bedankt voor de tip. dan kan ik hopenlijk toch wel genieten van mijn Kennie. ik was er juist zo blij mee. ik heb ook de mix van de webshop.
en voor de botercreme? gebruik je dan ook de klopper of wel de garde??

10

Voor botercreme gebruik ik ook de klopper. Ik zorg wel dat de boter eerst in wat kleinere blokjes gesneden is voordat ik het in de kom doe.
Icing doe ik ook met klopper (zoek anders even op icing en kennie of zoiets - andere mensen hebben met icing hun gaarde ook kapot gemaakt)
Voor koekjes gebruik ik eerst de klopper en daarna de deeghaak.
Ballongaarde gerbuik ik echt alleen voor slagroom.

Kan je in iedergeval verder ;) en genieten met je Kennie!

Groetjes Tweety!

11

dank je tweety, je bent een heel lief vogeltje ;)

12 Laatst bewerkt door MarielleM1978 (15-04-2008 15:42)

Ik heb wel een ander type Kenwood, maar ik gebruik de garde voor van alles.
Slagroom, pannenkoekmeel, cakebeslag, eieren. Van alles.

Biscuitmix van de webshop heb ik nog niet geprobeerd. Ik gebruik een recept waarbij ik alleen de eieren met suiker hoef te mixen. Dit doe ik dan ook met de garde.

Ik heb de Kenwood nu een half jaar en nog geen problemen gehad.

Het verschil tussen de jouwe en de mijne is misschien wel dat er aan mijn garde geen kunststof zit en bij jouwe wel.

Groetjes,
Mari

13

Wat vervelend, ik gebruik de garde ook voor mijn biscuit, maar dan zal ik voor de zekerheid toch maar de klopper gebruiken!

14

de menghulpstukken en hoe ze gebruikt kunnen worden
klopper ? Voor het bereiden van taarten, koekjes, gebakjes, suikerglazuur,
vullingen,

15

Ik had mijn kenwood 3 weken, en toen brak het tandwiel binnenin! LEUK HÈ?

Mijn taarten zien?? Kijk dan op www.cakecompany.nl

16

Tsss... heb twee weken!!! geleden mijn ballongarde terug gezonden...

... en heb nog geen enkel berichtje...

Ik ween zachtjes in een hoekje... :S

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

17

ik doe biscuitmix met de garde, de rest met de klopper (nadat mijn garde mijn icing niet had overleefd......dat was ik dus van de icing :S)

Alles goed???? nee 3 fout

18

mmm misschien moet ik toch maar blij zijn met mijn philips mixertje. (wel met standaard)

Mariskawww.hetzoetefeest.nl www.hetzoetefeest.hyves.nl voor taarten,workshops en verkoop op afspraak van materialen en ingrediënten vlakbij leidsehage

19

Ik sta alles nog lekker mijn mijn handmixer tedoen,ach denk ik dan maar als je strijkt doe je er wel langer dan 10 min over,toch,en hier komt tenminste nog een lekkere taart uit.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

20

wel een beetje jammer dat ik deze reacties niet 2 weken eerder had gehoord, toen was ik bezig hem aan te schaffen en vroeg ik of het een goed machine was...maar goed, we zillen zien hoe het verder gaat verlopen..... voorlopig deed hij het gisteren weer prima

21

kwebbeltje schreef:

garde ? Voor eieren, room, beslag, vetloos eiergebak, meringue, kaastaart,
mousse, souffl

Blackadder: "They do say that verbal insults hurt more than physical pain. They are, of course, wrong, as you will soon discover when I stick this toasting fork into your head."

22

en valt de webmix daar ook onder dan?

23

daarom dat ik mij ene aangechaft  had met metalen onderdelen inplaats van die plastiek, men eerst is er ook zo mogen aan geloven

24

ik heb gisteren kenwood gemaild om te kijken of ik voor deze machine ook zo'n hele metalen garde kan aanschaffen. kijken of ik er nog antwoord op krijg.... de foto van mijn afgebroken garde had ik erbij gedaan.

25

Daar gaat geen boter in, dus als het echt niet zou kunnen ligt het aan de kwaliteit van de garde.
Ik heb zelf een ander type Kenwood met iets andere ballongarde, en sindskort raakt daar wel eens een draad van los als hij lang op hoge snelheid gemixt heeft. Maar niets wat niet te verhelpen is met wat terugpropwerk.
Wat is er bij jouw garde eigenlijk stuk? Dat dingetje dat ernaast ligt?

Blackadder: "They do say that verbal insults hurt more than physical pain. They are, of course, wrong, as you will soon discover when I stick this toasting fork into your head."

Berichten [ 1 tot 25 van 37 ]

Pagina's 1 2 Volgende

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » kenwood garde al na 2 weken kapot