1 Laatst bewerkt door Maroquia (06-10-2014 11:25)

Onderwerp: Eerste keer dat ik wat plaats...

Goedemiddag,

Dit is de eerste keer dat ik hier wat plaats . Heb het hiervoor nooit echt gedurfd omdat mijn taarten niets voorstellen vergeleken met de prachtige taarten die ik hier normaliter voorbij zie komen.
Maar ik waag me er vandaag toch aan.... :O

Tips en adviezen zijn altijd welkom!https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xaf1/v/t1.0-9/10426814_10152282866595448_5144436913489200804_n.jpg?oh=a648128b8d4e40f87a847c93a55bde7f&oe=54CD28F7&__gda__=1422520131_59ddc916e1ef4b067dd018fdf903233f

2

Re: Eerste keer dat ik wat plaats...

Supervrolijke taart en netjes uitgevoerd! Mijn tip? Vaker foto's plaatsen en niet onzeker zijn. :) Je taart is netter dan sommige van mijn taarten (om maar iemand te noemen).

3

Wat een leuke taart, heel mooie kleurcombinatie ook.
Ik vraag me dan toch af hoe jouw taarten er uitzien hoor, want deze is echt heel mooi. :)
Niet onzeker zijn, gewoon posten!!!

Baking makes me smile to see you smile
Blog: Whippy's fun baking

4

Die onzekerheid is meer dan onterecht! Wat een mooie taart en knap gedaan de mickey mouse oortjes netjes omhoog. Mooi sierrandje onderop! Wat Maria ook al zegt de tip: Meer foto's plaatsen!

5

Wauw, super leuk en zo mooi :thumb:  :thumb:

Gewoon posten hoor want het ziet er prachtig uit :D

6

Super lief allemaal. Dank je wel. Ik zal dan ook vaker mee plaatsen in plaats van alleen naar jullie mooie taarten te kijken en reacties te plaatsen.

Ik ben echt nog een beginneling wat dat betreft heb heel wat te leren. Maar hoop dat gaande weg te kunnen leren.

Nogmaals bedankt allemaal voor de leuke en lieve reacties =D

Leuk en gedurfd met deze kleuren! Weer echt eens wat anders!

8

Superleuke taart!

Tieneke

mooie taart niet bang zijn gewoon lekker plaatsen

https://www.facebook.com/Fienstaarten
hoogeloon nbr omgeving eindhoven