1

Onderwerp: [FEEDBACK] ninja turtle gepuzzeld

binnenkort is mijn peetkind jarig....en die wou van mij graag een taart als cadeau. en dan een van ninja turtles.....dus gisteren maar vast aan het puzzelen geslagen. Dit is het geworden. Als iemand verbeterpuntjes ziet hoor ik het graag  :Y

Alvast bedankt voor het kijken  :)

http://www.mijnalbum.nl/Foto550-4YRSBQER.jpg

bakken met Chez-Ami
www.facebook.com/chezami.nl binnenkort online op www.chezami.nl

2

Re: [FEEDBACK] ninja turtle gepuzzeld

uh... nee geen verbeterpunten .. vind hem gaaf !

Neem ook eens een kijkje op:https://www.facebook.com/Manoa-taarten

3

Manoa schreef:

uh... nee geen verbeterpunten .. vind hem gaaf !

dank je wel  :o

bakken met Chez-Ami

4

idem :D

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

Enige wat mij nog stoort is de zwarte lijn die achter zijn hoofd loop, bij de twee losse eindjes van zijn strik. Het loopt daar wat onnatuurlijk van een dikke naar een dunne zwarte lijn. Misschien was het ook zo op het plaatje, maar het stoort mij. Ik zal die dikker maken of subtieler dunner laten worden.

Behalve dat ... gaaf gedaan! Ziet er erg mooi uit en ZEER goed te herkennen. Mooi gepuzzeld! :)

Familie Bakgraag bestaat uit twee enthousiaste, onervaren bakkers, namelijk: Priscilla en Nico Roukema!
We doen veel samen en posten gezellig vanuit een gezamenlijk account!

6

Familie Bakgraag schreef:

Enige wat mij nog stoort is de zwarte lijn die achter zijn hoofd loop, bij de twee losse eindjes van zijn strik. Het loopt daar wat onnatuurlijk van een dikke naar een dunne zwarte lijn. Misschien was het ook zo op het plaatje, maar het stoort mij. Ik zal die dikker maken of subtieler dunner laten worden.

Behalve dat ... gaaf gedaan! Ziet er erg mooi uit en ZEER goed te herkennen. Mooi gepuzzeld! :)

ja daar irirteer ik me ook aan idd....ik ben alleen bang het overnieuw te doen.....vaak als ik iets probeer te corrigeren....gaat het juist helemaal verkeerd  :+  ik zal vanmiddag eens de moed verzamelen het voorzichtig te vernieuwen....bedankt voor de tip  :thumb:

bakken met Chez-Ami

7

Super goed gedaan , echt heel knap :thumb:

8

Goed gelukt!
Zit er onder bij zijn kin een vingerafdruk of lijkt dat zo door de foto?

Groetjes, Krista

9 Laatst bewerkt door KristaP (13-10-2014 17:22)

Sorry, dubbel gepost  :o

Groetjes, Krista