1

Onderwerp: Circus op school

Toch nog maar even deze taart posten....het is mijn laatste fondanttaart.
Hij is scheef, kleuren bevallen me niet...het was (alweer) een stresstaart......de smaak zal wel prima zijn, daar twijfel ik niet aan.
N.a.v. deze taart heb ik definitief besloten te stoppen met fondanttaarten en gooi mijn spulletjes in de verkoop...zie dit topic

http://www.mijnalbum.nl/Foto550-E6WBZJ3W.jpg

Het zijn 4 lagen....de tent heeft nl ook 2 lagen.
25cm-18cm-15cm-15cm
met aardbeienvlaaivulling en vanilleslagroom

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

2

Re: Circus op school

jammer dat je er mee gaat stoppen :(

Vrolijke taart :D

3

Ik vind het een hele leuke taart geworden, en denk dat ze hem op school geweldig vonden!
Jammer dat ie voor zoveel stress zorgde, dat kan niet de bedoeling zijn van een hobby :(

4

Dafje schreef:

Ik vind het een hele leuke taart geworden, en denk dat ze hem op school geweldig vonden!
Jammer dat ie voor zoveel stress zorgde, dat kan niet de bedoeling zijn van een hobby :(

Op school waren ze vol lof...en ze hadden al gehoopt dat ik weer een taart zou maken, omdat ik de vorige jaren het ook gedaan had.
Hij is ook helemaal op gegaan...en werd erg lekker gevonden.
Dus dat deed het akelige gestresste gevoel wel verminderen.

Maar dit soort grote projecten is niet goed voor mijn gezondheid...dus de gemaakte keuze voelt goed. Ik blijf wel "gewoon" bakken.

Het op de foto zetten van sommige spulletjes voor de verkoop gaat met gemengde gevoelens gepaard...m'n die dingen die ik toch wel vaak gebruikte.

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

5

:thumb: