Onderwerp: Appel Kruimel Cupcakes

Deze maakte ik om alvast in de herfststemming te komen, heerlijke combinatie van appel en kaneel!

http://3.bp.blogspot.com/-qVQldYktShg/VBoGm2ADJFI/AAAAAAAADnM/XzEH90sRHho/s1600/Appel%2BKruimel%2BCupcakes%2B1.JPG

Liefs Desiree

2

Re: Appel Kruimel Cupcakes

ooohhhh die zien er weer heerlijk uit, als ik naar buiten kijk lijkt het inderdaad wel herfst, ga zo als ik thuis ben gauw even kijken naar het recept.

groetjes en een fijn weekend,
Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

Dankje Vonn, ja ik ben al helemaal klaar voor de herfst haha. Zijn de chocolate chip cookies nog gelukt vorige week?

Fijn weekend

Liefs Desiree

4

oh, wat doe je me aan, alweer zo iets lekkers, ik kan je niet bijhouden hoor :lol:

En toch wil ik ze maken, ga maar even verzinnen wie ik er blij mee kan maken en anders moeten we er zelf maar aan geloven :D

Ze zien er weer verrukkelijk uit :thumb:

5

Desiree - Sweet Happinez schreef:

Dankje Vonn, ja ik ben al helemaal klaar voor de herfst haha. Zijn de chocolate chip cookies nog gelukt vorige week?

Fijn weekend

Liefs Desiree

Ik ben helaas nog niet aan je heerlijke koekjes toegekomen,  kon nergens in Vlaardingen de witte chocolade stukjes vinden :s, dus van de week maar een keertje naar Naaldwijk,  is ook geen straf haha.

Groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

Ziet er heerlijk uit ja! Is alleen de bovenkant appelkruimel, met daaronder de gewone cupcake die we kennen? Of is de cupcake zelf ook van andere smaak?

Familie Bakgraag bestaat uit twee enthousiaste, onervaren bakkers, namelijk: Priscilla en Nico Roukema!
We doen veel samen en posten gezellig vanuit een gezamenlijk account!

7

Ziet er heel lekker uit.

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

Baklataart schreef:

oh, wat doe je me aan, alweer zo iets lekkers, ik kan je niet bijhouden hoor :lol:

En toch wil ik ze maken, ga maar even verzinnen wie ik er blij mee kan maken en anders moeten we er zelf maar aan geloven :D

Hahaha sorry Baklataart   =D Ik ben benieuwd wat je gaat doen! Geloof mij het is zeker geen straf om ze zelf op te eten hahah :lol: :lol:

vonn schreef:

Fijn weekend

Liefs Desiree

Ik ben helaas nog niet aan je heerlijke koekjes toegekomen,  kon nergens in Vlaardingen de witte chocolade stukjes vinden :s, dus van de week maar een keertje naar Naaldwijk,  is ook geen straf haha.

Groetjes Vonn

Haha nee dat begrijp ik, succes ermee Vonn :)

Familie Bakgraag schreef:

Ziet er heerlijk uit ja! Is alleen de bovenkant appelkruimel, met daaronder de gewone cupcake die we kennen? Of is de cupcake zelf ook van andere smaak?

Dankje! Het zijn appel-kruimel cupcakes, dus de cupcake zelf is ook een andere smaak :) . Er zitten stukjes appel doorheen en appelmoes, maar ook kaneel en speculaaskruiden. Erg lekker moet ik zeggen :)

11

hmmmm lijkt me verukkelijk

https://www.facebook.com/pages/Jacakeli … 593?ref=hl
als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat !

12

Baklataart schreef:

Hahaha sorry Baklataart   =D Ik ben benieuwd wat je gaat doen! Geloof mij het is zeker geen straf om ze zelf op te eten hahah :lol: :lol:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-KTMBLUO6-D.jpg

hoi Desiree, hier zijn ze dan , lang niet zo mooi als die van jou maar oh ,oh wat zijn ze lekker!!! :9  :9

Gedeeld met de buurtjes kunnen we er allemaal van genieten :D

Ik heb denk ik veel te weinig kruimels gedaan en had wat moeite met het maken van de kruimels, misschien heb ik ze te klein gemaakt :s  :s

maar een heerlijk recept en wat ruikt het huis lekker als ze in de oven staan :lol:

Baklataart schreef:
Baklataart schreef:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-KTMBLUO6-D.jpg

hoi Desiree, hier zijn ze dan , lang niet zo mooi als die van jou maar oh ,oh wat zijn ze lekker!!! :9  :9

Gedeeld met de buurtjes kunnen we er allemaal van genieten :D

Ik heb denk ik veel te weinig kruimels gedaan en had wat moeite met het maken van de kruimels, misschien heb ik ze te klein gemaakt :s  :s

maar een heerlijk recept en wat ruikt het huis lekker als ze in de oven staan :lol:

Hoi Baklataart! Wat leuk dat je ze gemaakt hebt. Ziet er heerlijk uit!! En wat fijn dat je ze lekker vond :) Daar waren de buren zeker wel blij mee  :D Jaa ik ben ook zo dol op die geur :) heerlijk! De kruimels mochten inderdaad wel iets grover, maar als ze maar lekker zijn toch :) ?!