Re: De leukste 10
Wow, ik liep er nog 2 achter! Leuk om die ook te kunnen lezen! Het wordt al een flinke lijst inmiddels. Leuk om alle taartencracks zo te zien!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Over de site » De leukste 10
Wow, ik liep er nog 2 achter! Leuk om die ook te kunnen lezen! Het wordt al een flinke lijst inmiddels. Leuk om alle taartencracks zo te zien!
:D
Ik heb nog geen reactie op mijn laatste verzoek, en 3 x raden wie er daarná eigenlijk aan 'de beurt is'
Ik krijg een vaag vermoeden
We zijn heel erg benieuwd!!!:P
Te mooi om op te eten.... te lekker om te laten staan.
Komt er alweer een nieuwe ??? Of wordt er een zomerstop gehouden ?
Oh ja, dat is waar...
Toch een zomerstop;)
Ik vind het eigenlijk wel een goed excuus
Maar ff serieus: ik heb K******e al even liggen (als in: d'r antwoorden ) maar ik kom er maar niet toe Denk dat het ook wel komt omdat ik w
Ik vind het eigenlijk wel een goed excuus
Maar ff serieus: ik heb K******e al even liggen (als in: d'r antwoorden ) maar ik kom er maar niet toe Denk dat het ook wel komt omdat ik w
Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl
Marianne schreef:Ik vind het eigenlijk wel een goed excuus
Groetjes Gonnie.www.trendytaart.nl
Gewoon doorgaan, even doorschrijven Marianne!!!
Gewoon doorgaan, even doorschrijven Marianne!!!
geef Marianne ook eens een breake Die wordt al gek van alle HEEEE topics...dus een zomer stop mag
Eventjes dan. Oke???:)
Eventjes dan. Oke???:)
Ben je over gehaald ???
Nou Marianne....geniet van de zomer breake
Ehm, met het regenachtige weer hier, kan ik wel stellen dat de zomer voorbij is.
Na de herfstvakantie dan maar?
En anders kunnen we altijd nog inzetten op na de kerstvakantie
Was het niet na de vakantie? Ze zei niet welke vakantie
(HTML-kenner in de zaal? )
Grapje Marianne. Ik begrijp best dat je momenteel andere dingen aan je hoofd hebt.
En om het grapje compleet te maken: Yvette heeft gelijk, je hebt niet gezegd na welke vakantie dus wij wachten braaf ondertussen zo nu en dan een grapje makend
En anders kunnen we altijd nog inzetten op na de kerstvakantie
Na de kerstvakantie komt de voorjaarsvakantie
En dan de meivakantie
Pffff dat duurt nog even hoor. In die meivakantie krijgen we er een forumlid bij
En dan de meivakantie
Pffff dat duurt nog even hoor. In die meivakantie krijgen we er een forumlid bij
En daarna krijgen we de zomervakantie en dan is dit topic ook weer 1 jaar oud.
Joepie...weer een nieuw forum lid Gaan we een poel houden wat het wordt ?
Joepie...weer een nieuw forum lid Gaan we een poel houden wat het wordt ?
Dat kan natuurlijk! Dan verzorg ik een prijsje voor de winnaar . Doe moet dat prijsje natuurlijk wel worden opgehaald want een taartje verstuurt zo lastig
Wij weten trouwens al op 15 december wat het wordt, en mijn dochter mag het ook weten. En dat laatste houdt automatisch in dat de hele wereld het op 16 december weet
Dus een poul voor de datum en de naam kan, als je een poul wilt houden voor het geslacht dan zou ik die maar snel starten
manika schreef:Joepie...weer een nieuw forum lid Gaan we een poel houden wat het wordt ?
Dat kan natuurlijk! Dan verzorg ik een prijsje voor de winnaar . Doe moet dat prijsje natuurlijk wel worden opgehaald want een taartje verstuurt zo lastig
Wij weten trouwens al op 15 december wat het wordt, en mijn dochter mag het ook weten. En dat laatste houdt automatisch in dat de hele wereld het op 16 december weet
Dus een poul voor de datum en de naam kan, als je een poul wilt houden voor het geslacht dan zou ik die maar snel starten
Ik gok op een jongen Ga straks wel poule opstarten
in mei, word het een meisje
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Over de site » De leukste 10