1

Onderwerp: Wiet taart, niet mijn ding maar klant is koning

Voor een kennis omdat hun zoon geintresseerd is in wiet.
Hij rookt het niet maar wilt er alles van weten, ik weet niet of ik mijn zoon op zijn 14de een wiettaart zou geven maar ze wilden het graag dus heb ik hem maar gemaakt.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-FLGVD6W4-D.jpg

2

Re: Wiet taart, niet mijn ding maar klant is koning

Wat krijg jij toch altijd bijzondere aanvragen  :lol:
Hij is erg leuk geworden!

Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat
www.facebook.com/cakebym

3

En ik vond vorig jaar een 'Flugel-en sigarettentaart' voor een 16 jarig meisje al zozo  :lol: ( :think:  wat ben ik trouwens braaf geworden....)
Maar de taart is erg leuk geworden  :thumb: . Hoe heb je de bladeren gemaakt? Heb je hier een mold voor gebruikt?

Esther68 schreef:

En ik vond vorig jaar een 'Flugel-en sigarettentaart' voor een 16 jarig meisje al zozo  :lol: ( :think:  wat ben ik trouwens braaf geworden....)
Maar de taart is erg leuk geworden  :thumb: . Hoe heb je de bladeren gemaakt? Heb je hier een mold voor gebruikt?

Ja soms krijg ik vreemde opdrachten haha maar het zijn altijd mensen die ik ken dus misschien dat het daaraan ligt :)
Ik heb inderdaad voor het blad een mold gebruikt die ik op etsy.com had gekocht.
Het is weer eens iets anders maar vind het lastig iets leuks van zulke dingen te maken.
Hartelijk dank weer voor jullie reactie :)

5

Hele gave taart! Maar inderdaad een wat rare aanvraag :P

.. Want taart kan altijd!!

6

Zou geloof ik ook niet blij zijn als mijn kind van 14 er zo erg mee bezig is :S  :S  je weet het maar  nooit :D

maar je hebt er een mooie taart van gemaakt!! :thumb:

wie weet viert hij het gezellig in een coffieshop :lol:  :lol:

7

Mooie taart hoor! Hoop dat het bij interesse blijft  =)

Hij heeft nogal makkelijke ouders en is enigs kind.
Ze zeggen altijd tegen hem dat als hij het wilt proberen hij het thuis moet doen maar dat hoeft van hem nu ook weer niet dus ik hoop voor hun ook dat het alleen bij interesse blijft :)

9

haha grappig!

10

ik vind hem in ieder geval grappig en goed getroffen over de leeftijd ach ja meningen verschillen en misschien pakken zij het juist wel goed aan wie zal het zeggen, feit blijft dat het weer een super taart is

https://www.facebook.com/pages/Jacakeli … 593?ref=hl
als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat !

Hartelijk dank voor alle leuke reactie's maar weer want het blijft leuk om het te lezen :)