1

Onderwerp: Even voorstellen!

Hallo Allemaal,

Mijn naam is suzanne en kom uit veldhoven heb 2 dochtertjes en een lieve man die uiteraard van lekkere dingen houden. (ik ook hoor) Elke week wordt er wel iets gebakken bij ons in huis.

Ik kijk al weken vol bewondering naar alle mooie taarten en sites van een ieder!
Dacht zal ik nu ook eens zelf mooie taarten gaan bakken en versieren.....
Mijn zus deed me vorige week een verzoek nadat ik een heerlijk taartje had gebakken voor pasen met kikertjes en eendjes in een vijver (helaas geen foto gemaakt) om een speciale taart te gaan maken voor mijn nichtje zij is aanstaande donderdag precies 2 jaar aan het vechten tegen een vreselijke ziekte maar met succes dus dit verdient een feestje....

Nou wordt dit dus een zware klus en ben al een weekje aan het oefenen met dolfijnen van klei en krabjes en zo.. het thema van de taart zegt dus al genoeg.

Nu heb ik dus al een hoop mooie taarten in deze categorie voor bij zien komen dus ik ga stiekem goed kijken naar de mooie creaties en uiteraard zal ik foto's maken van mijn taart en deze plaatsen.

Uiteraard zijn tips welkom!

Tot horens suzanne

2

Re: Even voorstellen!

Hallo Suzanne,

Welkom op dit gezellige forum...

Kijk rond, stel vragen en de volgende keer niet vergeten om foto's te maken hoor, want wij willen alles zien wat je bakt...

Heel veel plezier met bakken van al je lekkers... ;)

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

3

Tips kan ik je nog niet geven, ik ben zelf nieuw :lol:
Maar ik kan je wel welkom heten op dit leuke forum :lol:

xxx

4

Welkom hier op dit gezellige forum.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

5

hoi

welkom op deze ontzettende leuke site, werkt echt verslavend, zoveel leuke dingen te zien en te ontdekken.
tips kan ik je ook nog niet geven, ben ook een beginneling

groetjes diana

6

Halloooo!

ooo, da's dan gelijk een hele mooie opdracht, die je mag maken...

... ik wens je heel veel succes en plezier met bakken en decoreren en vergeet niet  het resultaat aan ons te showen he!

Welkom!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

7

Beste Suzanne,
Goh, dat is wordt wel een heel bijzondere taart. Maar met al die voorbereidingen gaat het je vast helemaal lukken! Heel veel succes en bakplezier

Groetjes van Carina
http://www.taartwerk.nl

welkom bij de club!!!

Saskia

Mijn Taarten en workshops vind je op mijn site!
Een bijzondere dag verdient een bijzondere taart!