Re: [HOWTO] ganache gieten
Dat ziet er zeer goed uit zeg en wat een handige how to. Die ga ik opslaan!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Sjablonen, Patronen & Howto's » [HOWTO] ganache gieten
Dat ziet er zeer goed uit zeg en wat een handige how to. Die ga ik opslaan!!
Popje schreef:Begrijp ik he tnou goed dat de ganache opdroogt en dus stevig wordt? Of niet?
Het wordt niet echt stevig. En echt droog zou ik het ook niet noemen. Je laat heel makkelijk vingerafdrukken achter hoor Maar het is oooooooh zoooo lekker!!!
Kun je het dan nog wel mooi decoreren? Of zakt alles erin weg?
Je kan zeker nog decoreren! (kijk maar bij mijn chocolade taarten dan zie dat dat zeker mogelijk is
Je kan zeker nog decoreren! (kijk maar bij mijn chocolade taarten dan zie dat dat zeker mogelijk is
Ik heb het gezien, wat een prachtige taarten zitten ertussen zeg! Hoe bevestig je de decoraties op de ganache dan? Want volgens mij is dat niet echt stevig spul en kun je het er ook niet op lijmen?
gewoon plakken Wel opletten: eenmaal op de ganache = laten liggen!! (sprak ik met ervaring )
Zit je nou een beetje mijn topic in te pikken Nathalie?
[quote=Jos
Ik zal het morgen maar eens gaan proberen dan. de resultaten zullen uiteraard hier te bewonderen zijn!
Hij is zeker al op he? Om te watertanden mmmmmm.
Prachtige how-to zeg nu durf ik me ook wel eens wagen aan een ganach wie weet...
Hij is zeker al op he?
maar een nieuwe is "zo" gemaakt hoor
ja Jos
Heb de How-To meteen even geprint! Superduidelijk en mooie foto's ! Dankjewel !
H
hij is heel mooi geworden en wat ziet ie er lekker uit
H
Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl
Bedankt voor de how to en het lijkt me zo lekker ga het snel een keer maken!
OOOOOOOOh dat ziet er lekker uit zeg
Niet goed voor de lijn lijkt mij
Hoi Jos
Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl
handig zeg, ff opslaan
Hij ziet er zoooo lekker uit,mischien ga ik me er ook maar eens aan wagen!
Soms ben ik toch zooooo blij dat forummers weer iets moois en lekkers tegen komen in de Show Off
Ziet er fantastisch lekker uit, en hoewel effe geleden (en ik 'm dus helemaal over het hoofdgezien heb toen die tijd) mijn hartelijke dank voor een fantastische how-to!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Sjablonen, Patronen & Howto's » [HOWTO] ganache gieten