1

Onderwerp: eerst de kat uit de boom gekeken en nu de stoute schoenen aangetrokken

hallo allemaal,

Ik ga binnenkort mijn eerste taart maken, ben reuze benieuwd want heb voorlopig alleen nog maar met dummies gewerkt. Ben steeds een beetje bang dat het er wel leuk uitziet maar niet te eten is..
Ach ik hoef de vuurdoop - mijn eigen bruidstaart- pas eind juni af te hebben dus heb nog wel even om te oefenen en te proeven.
Wel onwijs veel bruikbare tips op dit forum hoor! Geweldig!! Ik ben helemaal enthousiast maar moet wel nog de ins en outs een beetje leren.

2

Re: eerst de kat uit de boom gekeken en nu de stoute schoenen aangetrokken

Welkom op dit gezellige taartenforum en veel plezier met bakken en decoreren. Voor je het weet ben je ook verslaafd, net als allllllleeee anderen hier.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

3

Ook namens mij van harte welkom...

Veel bakplezier en show je baksels hoor...

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

4

Hallo Allemaal,

Mijn naam is suzanne en kom uit veldhoven heb 2 dochtertjes en een lieve man die uiteraard van lekkere dingen houden. (ik ook hoor) Elke week wordt er wel iets gebakken bij ons in huis.

Ik kijk al weken vol bewondering naar alle mooie taarten en sites van een ieder!
Dacht zal ik nu ook eens zelf mooie taarten gaan bakken en versieren.....
Mijn zus deed me vorige week een verzoek nadat ik een heerlijk taartje had gebakken voor pasen met kikertjes en eendjes in een vijver (helaas geen foto gemaakt) om een speciale taart te gaan maken voor mijn nichtje zij is aanstaande donderdag precies 2 jaar aan het vechten tegen een vreselijke ziekte maar met succes dus dit verdient een feestje....

Nou wordt dit dus een zware klus en ben al een weekje aan het oefenen met dolfijnen van klei en krabjes en zo.. het thema van de taart zegt dus al genoeg.

Nu heb ik dus al een hoop mooie taarten in deze categorie voor bij zien komen dus ik ga stiekem goed kijken naar de mooie creaties en uiteraard zal ik foto's maken van mijn taart en deze plaatsen.

Uiteraard zijn tips welkom!

Tot horens suzanne

5

Sorry, ik had mijn bericht verkeerd geplaats heel veel succes met je eigen bruidstaart ben benieuwd.

Ik ben ook nog niet getrouwd hoop ook nog ooit mijn eigen taart te maken.

succes

6

Welkom en veel plezier op dit leuke mooie forum :)

xxx

7

Hoihoi, volgens mij (als ik het allemaal zo lees) gaat dat helemaal goed komen met die bruidstaart hoor!Heel veel bakplezier

Groetjes van Carina
http://www.taartwerk.nl

8

Leuk... je eigen bruidstaart...

... nou voor ideeen, tips en trucs zit je hier in ieder geval goed!

Hartelijk welkom en heel veel succes maar vooral plezier bij het bakken en decoreren!!!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

Hoi HOi,

ook ik wens je heel veel plezier hier op het forum!
en natuurlijk heel veel succes met de bruidstaart lekker veel oefenen dan komt het vanzelf goed!

Saskia

Mijn Taarten en workshops vind je op mijn site!
Een bijzondere dag verdient een bijzondere taart!