1 Laatst bewerkt door Whippy (19-08-2014 07:46)

Onderwerp: Help! Taart, cupcakes, cakepops of cookies

Ik heb jullie advies nodig.
Mijn neefje van 15 vertrekt via een "studentenruil"-programma voor een paar maanden naar Amerika.
Zijn zus organiseert morgenavond (woensdag) een verrassingsfeestje met familie en vrienden met als thema België-USA.

Aanvankelijk ging ik niet gaan, maar ik heb deze morgen beslist dat ik toch ga. Ik ga rechtstreeks bij hen na kantoor.

Ik zou dus graag iets maken maar ik ben een beetje kort in tijd. Ik zal pas rond 20u thuis zijn en vanaf 22u mag ik niet teveel lawaai meer maken in de keuken, want de echtgenoot staat om 5u op. We wonen in een klein huis en als je wat teveel met de potten en pannen rammelt dan hoor je dat in de slaapkamer.

Ik heb nog niet echt veel ervaring met pipen, dus cookies maken en dan nog versieren met piping lijkt me een onhaalbaar iets. Ik wil ten laatste om middernacht in mijn bed liggen, want om 6u moet ik er uit.

Ik heb in de Action een cakepop mold gekocht, zou die kunnen uitproberen, maar het recept zegt dat ik de cakepops tenminste 2uur in de koelkast moet laten "harden".

Ofwel kan ik cupcakes maken, maar dan vraag ik mij af of ik die in een afgesloten doos in de koffer van mijn wagen de hele dag kan laten? Het zal 18 graden zijn. Is dat niet te warm?

Jullie zien het, mijn hoofd tolt, ik weet het niet ...

Jullie suggesties, ideeën, adviezen zijn meer dan welkom!

Heel heel erg bedankt.

Baking makes me smile to see you smile
Blog: Whippy's fun baking

2

Re: Help! Taart, cupcakes, cakepops of cookies

ik zou voor cupcakes gaan dat is het snelst.

Ik denk dat dat wel in de kofferbak kan.

je kan ze vullen met jam en dan bv een Belgische en Amerikaanse vlag er op maken.

Veel succes en wat een avontuur voor je neefje :D