1

Onderwerp: Help! Stapel invriezen maar hoe???

Hoi allemaal,

Een vaste klant wil perse bij mij een taart bestellen die ingevroren moet worden ivm mijn vakantie. Vrijdag ga ik weg en de taart is voor zondag. Nu heb ik me daar lelijk in vergist want hoe krijg je in hemelsnaam een stapeltaart van 2 lagen kant en klaar gedecoreerd in je vriezer? Bij lukt dat niet en bij mijn klant ook niet. 2 losse taarten door mijn klant laten stapelen is ook geen goed idee, ik kan de taart dan niet netjes afwerken.
Heeft iemand een geniaal idee om dat op te lossen? Of zou de taart al op donderdagavond vers afgeleverd kunnen worden voor de zondagochtend? Ik weet het niet meer en stel jullie ideeën op prijs.

Groeten,
Karin

2

Re: Help! Stapel invriezen maar hoe???

Ik zou zelf een taart die voor zondag is, niet donderdag afleveren. Misschien kan het wel met je vullingen, maar ik vind het te ver vantevoren.
Zou je i.p.v. 1 stapel niet 2 losse taarten kunnen maken? Dus 2 taarten in hetzelfde thema die je allebei naar wens vult en mooi decoreert? Je kunt ze daarna allebei invriezen. Je klant heeft dan 2 mooie taarten om op tafel te zetten en jij hebt geen zorgen dat je klant zelf nog moet gaan stapelen ofzo.
Succes :y !

3

Re: Help! Stapel invriezen maar hoe???

Ik heb net een stapeltaart ingevroren om dezelfde reden als jij, ik heb een vriezer waar een plank uit kan als de lade er uit is, dus paste het er zo in, ingepakt in twee taartdozen die ik om elkaar heb geplaatst en verpakt in een zak er om heen, werkte prima
Ik denk dat twee losse taarten of een taart en cupcakes de enige optie is als je niet kunt invriezen

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda