Onderwerp: 3 Stapeltaarten voor 1 klant, thema hartjes!
Van mijn rij instructeur kreeg ik de eer om voor maar liefst 150 personen taart te maken. Dit weekend viert zijn pleegdochter, die sinds kort bij hem woont en voor het eerst haar verjaardag in Nederland en mij werd gevraagd of ik de taart wilde maken. Een grote uitdaging, aangezien ik hobbybakster ben en alleen de zorg heb voor twee jonge kinderen, waarvan de oudste nu vakantie heeft. Een goede planning was dan ook wel een vereiste en vooral veel geduld en heedeel veel zin.. dat zat gelukkig helemaal goed!
Na heel veel keer controleren of ik echt alle taarten gebakken had, kwam ik ee gist achter toch per ongeluk twee vkeerde maten te hebben gebakken, dus als de wiedeweerga de oven aangezet. Muziekje aan, opzetje gemaakt en toen aan de slag met mijn lievelingskleur, roze! Helemaal leuk en ik was dan ook in mijn nopjes!
Hier het eindresultaat! Vanmiddag om 1 uur komt mijn rij instructeur de taarten halen en ik ben heel benieuwd naar zijn reactie. Voor vandaag het thema hartjes en morgen heb ik gekozen voor het thema bloemen, ik had geheel de vrije hand.
Bedankt voor het kijken!
Liefs, Taartensprookje, Ilona