Onderwerp: Oud-Hollandse Stroopwafelcake
Deze cake heb ik deze week gemaakt met de nieuwe bakmix van Koopmans: Oud-Hollandse Stroopwafelcake!
Hij was erg lekker!
Liefs Desiree
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Oud-Hollandse Stroopwafelcake
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Deze cake heb ik deze week gemaakt met de nieuwe bakmix van Koopmans: Oud-Hollandse Stroopwafelcake!
Hij was erg lekker!
Liefs Desiree
hij ziet er zalig uit, ik haal de mix voor stroopwafel cake altijd bij ons in Vlaardingen bij de molen die is ook erg lekker, maar ga deze zeker proberen, er staan 3 weken vakantie voor de deur dus lekker tijd om te bakken.
groetjes Vonn
ziet er mooi en lekker uit desiree , bij mij staat nu een gewone citroen cake in de oven
ik zag je foto en moest toch nog even een boodschapje doen,
je raadt het al hij staat nu ook bij mij in de oven
Ziet er heerlijk uit! Die bovenkant is ook zo mooi met die stukjes stroopwafel.
Bedankt voor de reacties
Vonn: Lekker, ooh dat is fijn dan heb je alle tijd om te bakken, fijne vakantie alvast Ben benieuwd wat je ervan vindt!
Baklataart: Een citroencake is ook lekker. Eigen recept?
Willyb: Leuk, wat vind je ervan?
maria1000: Ja heerlijk, de stukjes op de bovenkant blijven lekker krokant en dat maakt de cake echt af!
nee hoor, gewoon een simpele basis cake met veel citroen rasp er door maar wel erg lekker
nee hoor, gewoon een simpele basis cake met veel citroen rasp er door maar wel erg lekker
![]()
Klinkt goed inderdaad !
hij was heerlijk !! die zal hier vaker op tafel komen..
Ga deze ook eens maken! Ziet er erg lekker uit
Een tijdje geleden heb ik de stroopwafelcake van FunCakes gemaakt, maar die vond ik niet zo..
Ben dus erg benieuwd naar deze...
Hmmmmmmm, ziet er goed uit!!!
Zie er lekker uit ga ik ook eens proberen
Ziet er ook jammie uit!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Oud-Hollandse Stroopwafelcake