1

Onderwerp: even voorstellen

Hoi Allemaal,

Ook ik wil mezelf graag even voorstellen, Ik ben Chantal bijna 29 jaar oud en sinds een paar maanden actief bezig met het bakken van mijn taarten. afgelopen week mijn eerste professionele mixer gekocht en druk bezig mijn kapsels een betere vorm en smaak te geven. Ik hoop hier een hoop inspiratie op te doen en wellicht in de toekomst mijn ervaringen te delen met andere gebruikers.

heel veel plezier gewenst allemaal!

groetjes,
Chantal

2

Re: even voorstellen

Welkom op het forum!!!

En wat leuk dat je een mooie mixer hebt, dat scheelt zoveel werk, ik zou echt niet meer zonder kunnen =D

Heel veel bak plezier :lol:

3

Dank je wel! Ja Is echt een must hoor. Een enkele taart Is nog wel op de hand te mixen maar meerdere Is een prof. Mixer echt fijn!

4 Laatst bewerkt door Addie (09-08-2014 21:37)

Hallo Taartenbakkers,

Ik wil me even voorstellen: ik ben Addie, 53 jaar jong.
Ik heb bakken altijd al leuk gevonden maar dan moet je meer aan cakes, kruidcakes, kwark- en monchoutaart, ed denken.
Maak nu zo'n 1 1/2 à 2 jaar marsepeintaarten. Puur voor de lol en af en toe voor een jarig familielid.
Ik bak ook andere dingen zoals kokosmacronen, en gisteren nog een chocolade frambozentaart.
Probeer steeds andere dingen uit.
Ik heb al gezien dat er op dit forum voor mij nog heel veel te leren valt.
Ik wens iedereen heel veel bakplezier!!!

Groetjes,
Addie

5

Welkom addie en heel veel bak plezier, klinkt lekker hoor wat je allemaal bakt :9  :9