Onderwerp: PSV, Prinsessen en Minecraft
Ik maak normaal gesproken 1 of 2 taarten per week en nu 3 in 1 weekend en met dit weer
. Gelukkig is alles gelukt en was iedereen tevreden
.

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » PSV, Prinsessen en Minecraft
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik maak normaal gesproken 1 of 2 taarten per week en nu 3 in 1 weekend en met dit weer
. Gelukkig is alles gelukt en was iedereen tevreden
.

Leuke taarten!! En je minecraft is superstrak!
Mooie taarten!
Hoe heb je de blokjes zo mooi strak gemaakt?
Direct op de taart geplakt of eerst dun laagje marsepein?
Mooie taarten hoor, alledrie!! En zeker met dit weer: respect! (
)
de minecraft taart heb ik afgsmeert met ganache en daar gelijk de blokjes op geplakt. Ik heb het karton op maat gesneden en de cake net iets kleiner gesneden. Vervolgens heb ik afgesmeert en het karton als maat gebruikt. Zo wist ik zeker dat ik uit kwam met de blokjes. Elk blokje is 1 x 1 cm
. Ik denk als je eerst gaat bekleden dat je die bovenrand heel moeilijk nog zo recht krijgt
. Oh en de blokjes heb ik een plunger cutter voor gebruikt. Ik heb het eerst met de wilton "roller ding" geprobeerd waarmee je reepjes kunt snijden, maar dat werd niet netjes. De blokjes heb ik wel eerst laten drogen. Maakte het plakken een stuk makkelijker.
Wat een werk met dit weer. Toch heel strak gekregen, netjes!
Supermooi! En wat een werk zeg de minecraft taart.
wauw, die zien er alle drie zo mooi uit en zo netjes en dat met deze tropische temperaturen Geweldig
echt TOP gedaan 
prachtig
Wat een mooie en supernette taarten!
Die minecraft, superrrr gaaf! Wat ongelofelijk mooi en suoer strak! Fantastisch!
hehe, de rest van de dag staat er een brede glimlach op mijn gezicht
. bedankt voor de complimentjes en dan te bedenken dat ik de minecraft taart eigenlijk niet helemaal strak genoeg vond
. ik kon steeds maar 50 tot 100 blokjes plakken voordat de ganache te zacht werd
.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » PSV, Prinsessen en Minecraft