1

Onderwerp: Sunken...GRRRRRRRRRRR...... Treasure

Hallo,

Iedereen kent het denk ik wel. Een taart waar je je zoveel bij voorstelt en waarbij alles maar dan ook alles bij mis gaat. Hij is niet geworden wat ik ervan verwacht had, maar mijn zoon vind hem VET. De botercreme smeerde niet goed uit, De stukjes hout lieten los en daarbij kreeg ik  geen goede structuur in het opplakken van de plankjes en vervolgens heb ik mijn vinger flink verbrand aan gloeiende fondant die ik even meende op te warmen in de magnetron. Mijn les is in ieder geval Nooit aan een taart beginnen als je net een kinderfeestje achter de rug hebt.
Nou laat jullie kritisch oordeel maar volgen. Een ding: kan ik hem vandaag op tafel zetten?????
http://www.mijnalbum.nl/Foto-6QYDHWWM-1.jpg

Bedankt voor het kijken.

2

Re: Sunken...GRRRRRRRRRRR...... Treasure

Kan ik hem op tafel zetten??????
Wauw, in een vitrine hoort ie!!!! Ik vindt hem echt prachtig, ben helemaal jaloers hoor! Dat wil ik ook kunnnen ;) Je zoon heeft helemaal gelijk; hij is VET :)
Dusse... lekker van smullen zou ik zeggen

Groetjes Linda-S

3

Jaahaaaa! Tuurlijk kan ie zo op tafel! En geweldig toch al dat je zoon 'm vet vindt! Dan ben je natuurlijk al helemaal geslaagd.

Jammer dat het niet helemaal gegaan is zoals jij dat wil (en je vingers branden is natuurlijk al helemaal niet de bedoeling!) maar aan het resultaat is het NIET af te zien.

Kijk ook voor De TaartenAgenda 2014 op www.lilotaart.nl !

4

ik vind hem helemaal geweldig, onthoud dat een ander nooit in jouw hoofd kan kijken om te weten hoe jij het plaatje er uit wilde laten zien ;)

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

5

Je kan hem zeker op tafel zetten. wat een gave zeg!!

Groetjes

6

Ik vind hem ook VET! ;)

Groetjes van Mandy
Bekijk mijn taarten op www.taartenvanmandy.mijnalbums.nl

7

Ik vind hem super, je kan hem echt wel op tafel zetten! :Y

8

Natuurlijk kan je hem op tafel zetten en dan tegen de gasten zeggen dat hij alleen maar om te kijken is want hij is SUPER!

9

Prachtig ! Hij is toch erg goed gelukt.
Maar soms is dat moeilijk om dat nog zelf te zien zeker als er war dingen bij zaten die niet goed gingen. Ik ken dat !
Als je een paar weken verder bent en je kijkt dan nog eens naar de foto, dan zie je het zelf.
Ik roep dikwijls dat ik een taart ,onderweg tijdens het maken, gewoon ga wegkieperen van ellende.

Zet hem maar prominent op tafel Tasch ! En gefeliciteerd met de zoon !

10

Op tafel met een spotlight erop, heel mooi!

Andrea

11

Nee ik zou hem niet op tafel zetten want dan eten ze hem op ;) Hij is echt top zeg. En soms zit het ook anders in je hoofd. Maar zoals al gezegd is, iemand anders ziet dat niet.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

12

Ik weet precies wat je bedoeld, je hebt iets in je hoofd en het wordt compleet anders!

Niet getreurd het is een prachtige taart!!!

Gefeliciteerd met je zoon!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

13

jolanda71 schreef:

Nee ik zou hem niet op tafel zetten want dan eten ze hem op ;)

Ja, en dat zou vervelend zijn na al je harde werken!! :lol:

Zonder gekheid: hij is top!

Je hart fluitsert, luister goed!

14

ik ken je gevoel heel goed op dit moment..................maar bij jou taart zie ik dus echt alleen maar een prachtige taart................

Als het pad der vriendschap niet regelmatig wordt betreden, groeit het dicht.

15

Niets meer aan doen, gewoon neerzetten!

groetjes monica.
mijn album

16

Op tafel zetten?!?!?!?!? Ik vind hem gewoonweg SUPER-VET!!!!!!!!! Geweldig!!!!

17

Echt super! Heel mooi gemaakt!

18

Als je deze al niet op tafel durft te zetten.................
Prachtig, mijn zoon wil er ook zo een, maar ik durf er geeneens aan te beginnen!

19

Een schittrende taart,je boot is gaaf,niet te kritisch zijn,gefeliciteerd met je zoon.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

20

Natuurlijk kan je dat op tafel zetten!!!

Wat een pracht exemplaar...dat heb je :thumb: gedaan hoor...

Tja...ken dat ook wel...dat alles mis gaat, maaaaaar uiteindelijk heb je een mooi kunstwerk afgeleverd ;)

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

21

Wauw, de ergernissen zijn er zeker niet aan af te zien! Hij is echt prachtig geworden!!

VoorJeTaart.nl Winkel, Workshops & Webshop in Spijkenisse!
Nu ook de PME Professional Diploma Course! http://www.voorjetaart.nl!

22

Oh Tasch, Hij zal nu wel niet meer op tafel staan maar helemaal opgepeuzeld door je visite!!! Ondanks dat jij wat hindernissen had is het een super gezonken schip geworden!!! Erg mooi geworden!! En ja, we leren steeds bij!! ;)

23

Op tafel zetten nee niet doen hoor, op de kast voor sier en afblijven maar....hij is zoals je zoon zegt VET!!!!!

Liefs van Anke
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"

Hij is echt wel toonbaar!! Super gewoon!!!

25

Ik vind het een van de mooiste 'gezonken' schepen die ik tot nu toe heb gezien...

... het klopt gewoon helemaal... en dan die 'extraatjes' erbij... en super van kleur en mooi van afwerking...

Ik weet natuurlijk niet wat je precies in het hoofd had... maar zou, als ik zo'n schip moest maken, best wel even jouw handen willen gebruiken hoor!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl