Onderwerp: prinses laura en een tiara met kussen
Hallo,
weer 2 taarten van mij. 
Deze versie van een prinses heb ik begin maart gemaakt maar nog geen tijd gehad te posten. 
De tiara met kussen was van vorige week zondag. Voor deze taart had ik iets heel anders in gedachten en al gemaakt
, een stapeltaart waarop de tiara geplaatst moest worden. Maar fouten in mijn creatie zorgde ervoor dat deze taart zondagochtend was ingestort. 3 avonden werk naar de prullebak. Gelukkig kwam mijn man er heel vroeg, 6.30 achter dus ik had nog tijd een andere te bakken. Een kapsel voor het kussen lag nog in de vriezer en toen snel bakken. Boter bij elkaar gesprokkeld voor de creme en de rest had ik nog. Voortaan wat grotere voorraden aanleggen......
Gelukkig had ik de naam en tiara nog niet op de stapeltaart bevestigd. Deze waren nog prima te gebruiken. Nu bleek dat ik dus ook snel een taart kon maken :-) Om 11 uur was ik klaar en eerlijk gezegd was deze veeeeel mooier dan de stapel dus maar goed dat hij was ingestort......:D
bedankt voor het kijken en mijn complimenten voor alle taarten die gemaakt worden, wat een pracht exemplaren. Ga zo door........
Wil je meer van mijn taarten zien, kijk dan in mijn album