Onderwerp: Hoe bewaar ik een barbie taart
Volgende week wordt mijn nichtje 5 jaar. Nu wilde ik voor haar een barbie taart maken, maar hoe bewaar je die. In een doos zal niet meevallen.
Wie kan mij vertellen hoe ik dit oplos??
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Hoe bewaar ik een barbie taart
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Volgende week wordt mijn nichtje 5 jaar. Nu wilde ik voor haar een barbie taart maken, maar hoe bewaar je die. In een doos zal niet meevallen.
Wie kan mij vertellen hoe ik dit oplos??
Bij mij gaat ie op een bord met een zak erom de diepvries in... Dan moet ie natuurlijk wel ergens boven op staan...
Dank je wel.
De taart hoeft niet in de diepvries, want ik maak hem zaterdag en mijn nichtje is zondag jarig. Kan ik hem met een zak er om heen ook gewoon koud zetten, in de schuur?
Misschien op een groot onderbord en dan met plastic inpakfolie eroverheen.
De taart hoeft niet in de diepvries, want ik maak hem zaterdag en mijn nichtje is zondag jarig. Kan ik hem met een zak er om heen ook gewoon koud zetten, in de schuur?
O, sorry, dat had ik er van gemaakt! Als het koud is in de schuur dan kun je hem (of eigenlijk: haar) daar natuurlijk ook neerzetten!
Wat voor vulling gaat erin??
Als het om botercreme gaat wat dus niet zo 1,2,3 bederft kun je hem gewoon op een koele plek wegzetten op een stevig onderbord of karton.
Als de taart helemaal in de fondant of marsepein zit blijft dat gewoon goed en gebeurt er nisk mee, hoeft dus geen doos om. Voor vervoer naar buiten kun je er altijd even een pedaalemmerzakje overheen gooien als het regent bv.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Hoe bewaar ik een barbie taart