Onderwerp: verjaardagstaart zoontje
En toen gaf een vriendin, als grap, aan ook zo'n taart te willen voor haar verjaardag. De dag erna vierde ze het toevallig. En toen heb ik onderstaande voor de gein gemaakt (ze werd 36)
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » verjaardagstaart zoontje
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
En toen gaf een vriendin, als grap, aan ook zo'n taart te willen voor haar verjaardag. De dag erna vierde ze het toevallig. En toen heb ik onderstaande voor de gein gemaakt (ze werd 36)
Leuheuk!!!
Super mooie taarten en zo leuk al die beestjes en echt een leuk idee om hem dan ook voor je vriendin te maken!!!
Heel vrolijke taarten!
Wat een werk mooi gedaan!
Het was zeker uren werk! Verdeeld over meerdere dagen uiteraard;) Dank jullie voor jullie complimenten!
Heel gaaf! vind die beestjes altijd zo leuk geboetseerd!
Ik blijf deze taart van Wendy Schlagwein echt supermooi vinden. Jij hebt de diertjes ook echt supermooi uitgevoerd! (weet uit ervaring dat er echt uren werk in zit ). Toptaart!!
Ik blijf deze taart van Wendy Schlagwein echt supermooi vinden. Jij hebt de diertjes ook echt supermooi uitgevoerd! (weet uit ervaring dat er echt uren werk in zit
). Toptaart!!
![]()
![]()
Ja Wendy heeft hele mooie taarten!
LaLuub schreef:Ik blijf deze taart van Wendy Schlagwein echt supermooi vinden. Jij hebt de diertjes ook echt supermooi uitgevoerd! (weet uit ervaring dat er echt uren werk in zit
). Toptaart!!
![]()
![]()
Ja Wendy heeft hele mooie taarten!
Klopt, haar ontwerpen zijn prachtig, maar je moet het ook maar ZO MOOI na kunnen maken!! Top gedaan hoor!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » verjaardagstaart zoontje