1

Onderwerp: [SPOED] bewaren rice krispies baksel

Ik heb rice krispies gemengd met gesmolten marshmallows en nog wat lekkere ingredienten zoals bijv een laagje chocola erop,maar deze hapjes zijn pas voor morgen.hoe bewaar ik dit t beste? Koelkast? Luchtdichte doos?

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

2

Re: [SPOED] bewaren rice krispies baksel

ik denk zeker gen koelkast dat is vochtig en dus slappe hap

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

3

Hoi bedankt voor je reactie. Heb ze in een trommel gedaan met een keukenpapiertje onderin. Dat is zo te zien wel goed.
Maar hoelang zijn ze lekker? Het zijn rice krispies met marshmallows met pindakaas en chocola erdoor
Recept van desiree van hier, (erg lekker) maar ze reageert niet op de vraag dus hopelijk kan iemand anders me dit zeggen

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

4

Ik denk als je ze droog bewaart en goed afsluit, dus lichtdicht, dat ze best lang goed blijven
Ik heb hier zelf twee ronde Tupperware trommels staan, waar ik regelmatig tests mee doe voor mij zelf, koekjes waren na vijf maanden nog heerlijk hahahahah

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda