Onderwerp: kapsels bestellen bij taarten van Suus
Je kan bij taarten van Suus kant en klare kapsels bestellen, heeft iemand hier ervaring mee?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » kapsels bestellen bij taarten van Suus
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Je kan bij taarten van Suus kant en klare kapsels bestellen, heeft iemand hier ervaring mee?
rare vraag misschien maar waarom wil je kant en klare biscuits kopen?
zelf maken is toch leuker?
geen ervaring verder met kant en klare biscuits
gr eileen
Misschien als je een hele grote bruidstaart oid moet maken en je hebt de oven er niet voor? Anders kan ik me idd ook niet indenken waarom je kapsels zou willen bestellen. Is vast ook veel duurder dan zelf maken.
Grappig . Het is dat kapsels die je kant en klaar koopt vaak (altijd ) duurder zijn dan zelf maken, maar anders zou ik het ook doen. Het leuke van deze hobby vind ik het decoreren en dat elke taart uniek is, maar het bakken, en vullen, is niet het leukste van deze hobby .
Heb even op de site gekeken en ik zou zeggen...probeer het eens gewoon! Is trouwens ook handig wanneer je een bepaalde maat biscuit nodig, die je waarschijnlijk niet of nooit meer nodig hebt, en je geen zin hebt voor die ene keer een bakblik te kopen. Of inderdaad geen ruimt hebt in je oven en/of vriezer..
weet niet voor wanneer je het nodig had, maar ik heb daar weleens n biscuit besteld.vond het erg lekker.
meestal als ik een vorm niet heb, dan huur ik hem bij suus. maar dit formaat paste niet in mn oven.
hopelijk heb je hier nog wat aan
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » kapsels bestellen bij taarten van Suus