1

Onderwerp: Bruidstwijfels

Hallo,
Ik weet niet eens of dit nu de juiste plek is, omdat er zoveel gedachten zijn.
Voor een bruiloft zoek ik een kleine hap, ter grote van een opgespoten koekje ongeveer. De smaak moet een beetje fris zijn, limoen/citroen? En het moet leuk gedecoreerd zijn.
Heeft iemand hiervoor leuke ideeën of foto's van ideeën?
We weten het zelf even niet meer ;)
Alvast bedankt voor het meedenken!!

Re: Bruidstwijfels

Je zou voor dat opgespoten koekje kunnen gaan, gedecoreerd met fondant bloemetjes oid. Anders mini cupcakes of cakepops en die kun je natuurlijk ook naar wens decoreren. Een gewoon koekje met citroen glazuur zou ook nog kunnen, maar das wel droger. De mini cc's kun je natuurlijk ook een lekkere toef op doen en dan een klein bloemetje oid ter decoratie. De toef kan het cakeje lekker fris maken. De cakepops zijn lastiger om lekker fris te krijgen, want vullen met die dingen gaat niet echt. Je hebt wel hele lekkere smelt chocolade met een fris citroen smaakje en die is nog wit ook, dus naar wens te kleuren.

Oh en natuurlijk zou een petit fourtje ook nog kunnen, maar dat is wel veel werk vind ik ;-).

4 Laatst bewerkt door Tigrasas (16-06-2014 21:27)

Bruidstaartje van gestapelde en gedecoreerde limoenkoekjes? Als je niet weet wat ik bedoel moet je mije ven mailen, stuur ik je een foto

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda