1

Onderwerp: ook nieuw

Hallo allemaal,

Ik ben Monique, 35 jaar, getrouwd met Dennis en moeder van een zoontje van 5 Sjors en een dochtertje van 2 Evy. Sinds de verjaardag van mijn zoontje in maart kijk ik op jullie website mee. Ik had een taart voor hem besteld bij de bakker en daar vond ik eigenlijk niets aan. Dat moet ik beter kunnen dacht ik zo. Al snel kwam ik op deze website terecht en ik vind het echt fantastisch wat ik allemaal zie!!! Ik ga het ook proberen. Mijn vader wordt zondag 60 dus hij gaat mijn eerste taart krijgen..ha ha zal hij er blij mee zijn? Mijn eerste kapsel komt nu net vers uit de over, gemaakt van biscuitmix uit de webshop, maar ik vind hem een beetje dun uit de vorm komen. Nou ja ik zie wel wat ik er van maak. Morgen ga ik hem decoreren. Het resultaat zal ik zeker showen want ik kan veel tips gebruiken!

2

Re: ook nieuw

Hoi Sjoevy, eh Monique,

Welkom! Leuk dat je het nu zelf gaat proberen, en wat het ook wordt, het is altijd iets bijzonders als je hem zlef maakt. Eigen taart is goud waard, zeg ik altijd. Enne, als je de taart niet hoog genoeg vindt, kun je gewoon nog een kapsel bakken en die bovenop elkaar zetten. Vulling ertussen, klaar is je superhoge taart! Niemand die het ziet :D

PS: grappige naam heb je gekozen!

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

3

Hoi Jozien,

He dat is een goeie! Ben meteen de keuken ingedoken en het 2e kapsel staat nu in de oven!!! Bedankt voor de tip.

4

Hoi Monique...welkom bij deze gezellige en leerzame forum...kijk rond, stel vragen en schoom niet om al je baksels te showen...

Veel plezier...en gewoon uitproberen... ;)

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

5

welkom op dit geweldige forum
veel bakplezier !!! en wel showen die taarten

groetjes no

wat is eigenlijk geen goede rede om een taart te bakken ???
mijn taartjes kijken ???  www.taartenlaantje.nl

6

welkom op dit gezellige forum. Heel veel plezier met het bakken en vooral decoreren van de taarten.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

welkom bij de club!

Het voordeel van zelfmaken is dat zelfs al wordt het niet precies zoals je had gewo=ild de krijger er altijd erg blij mee is omdat er zoveel liefde in zit!!!

veel plezier met bakken,

Saskia

Mijn Taarten en workshops vind je op mijn site!
Een bijzondere dag verdient een bijzondere taart!

8

http://i22.photobucket.com/albums/b318/Joke17/glitterfy084202587D32.gif

9

Hoi Monique,

ik probeer altijd uit te vogelen waarom mensen bepaalde nick-names gebruiken... ik dacht: "hoe komt ze nou aan 'Sjoevy'?" Tot ik je voorstel-verhaaltje las... ;)

Welkom hier, mama van Sjors en Evy!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

10

Welkom op dit zeer verslavende forum en veel bakplezier!