1

Onderwerp: Babyborrel van mijn nichtje

Gisteren vierden we de geboorte van mijn kleinste nichtje, met een dessertbuffet, waar ook deze stapeltaart bij hoorde. Alhoewel er nog veel ruimte voor verbetering is, vind ik het wel meevallen. Jammer dat de zaal zo donker was, voor de foto's.. Maar goed: oordeel zelf maar  :D
Tips en commentaar(t) welkom!!!

http://i1068.photobucket.com/albums/u444/ldcooman/taartbabyborrel_zps858eb6ac.jpg

2

Re: Babyborrel van mijn nichtje

Wauw,mooie taart hoor! Erg lieve kleurtjes

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

3

Wauw, wat een plaatje en wat een lieve kleurtjes!!!!! :thumb:  :thumb:

ik ben er helemaal weg van :)

4

Mooie taart hoor!
En leuke kleurtjes :-)

Aangename tijdsbesteding, Bezigheid in vrije tijd, Genoeglijke bezigheid, Plezier hebben, Liefhebberij, Lievelingsbezigheid, Plezierwerk, Verslavingsverschijnsel, Vrijetijdsbesteding http://taarttopper.wordpress.com/

5

goh bedankt :-) Een compliment van medebak(k)(st)ers is toch altijd net iets "meer"  =)

Hoi Lien,

Grappig, ik heb een bestelling voor een babyborrel taart en diegene kwam met jouw taart als voorbeeld!
Altijd leuk toch?!
Vraagje over de witte stipjes/bolletjes, is Royal icing denk ik he?
En het naamplaatje is dat een uitsteekvorm? Of zelf gesneden?
Ik hoor het graag!

Overigens vind ik hem zelf ook super, de kleuren zijn heel lief!!!
Hartelijkt groet
Marinka

kVind dat je hele lieve kleuren hebt gebruikt! En je konijntjes en bloemetjes zijn TE schattig gewoon..! :D

Enige tip die ik kan bedenken is dat het lijkt als je bovenste taart iets hoger op de pootjes had mogen staan. Het lijkt een beetje als ie wegzakt in je middelste.. Vind het zelf niet superstorend, gewoon een superleuke taart!

8

Mooi gemaakt, de kleurkeuze vind ik helemaal top!

9

hele mooie taart. Kleuren, figuurtjes erop, allemaal leuk en lief en schattig  :thumb:
Die bal bovenop, kun je die zo kopen? En hoe moet je die dan vullen?