Onderwerp: Zou dit lekker zijn qua vulling?
onderste:
choco-MBC
bebogeen
middelste:
citroen-mascarpone
lemoncurd
bovenste:
lavendelroom
vanille-BC
tremperen: cointreau
afsmeren: witte ganache/BC
Wat denken jullie?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Zou dit lekker zijn qua vulling?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
onderste:
choco-MBC
bebogeen
middelste:
citroen-mascarpone
lemoncurd
bovenste:
lavendelroom
vanille-BC
tremperen: cointreau
afsmeren: witte ganache/BC
Wat denken jullie?
Even voor de duidelijkheid: ik neem aan dat je een stapeltaart wilt maken? Want dit allemaal samen in 1 taart lijkt mij echt way too much....
Maar anders: lijken mij allemaal prima combinaties. Cointreau weet ik niet hoe dat smaakt en of dat met alle combinaties kan, maar ik neem aan dat je dat zelf wel weet.
Klinkt erg goed Maria!! Stuur je een stuk op? Wil wel graag de lavendelroom
Haha Vera, ik zou met liefde een stuk naar je opsturen. Volgend jaar bij de post-taarten, maak ik voor jou lavendeltaart!!!
@Sweettooth, inderdaad - stapeltaart. Way too much..... hmm, ja misschien heb je wel gelijk. Dan toch maar bij citroen/sinaasappel/lemoncurd-achtige smaken houden?
Bedankt dames, kan ik weer verder mee.
Edit:
Of bedoel je dat als het een stapeltaart is, dat het dan juist wel kan Sweettooth? Of toch niet? Oh help - nu ben ik in de war - dûh.
Volgens mij bedoeld ze dat het dan juist wel kan! Tenminste dat vind ik ook. Niet alles in 1 taart nee (enkele laag) maar in iedere laag de combi zoals je beschrijft wel!
Volgens mij bedoeld ze dat het dan juist wel kan! Tenminste dat vind ik ook. Niet alles in 1 taart nee (enkele laag) maar in iedere laag de combi zoals je beschrijft wel!
Dat bedoelde ik inderdaad
Oh okee zo. En nu heb ik inmiddels bedacht dat iets minder smaken toch wat rustiger is, ook al wordt het een stapeltaart. Lieve help, wat ben ik toch een twijfelkont. Ik word doodmoe van mezelf.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Zou dit lekker zijn qua vulling?