1 Laatst bewerkt door JPS (18-05-2014 12:50)

Onderwerp: Mijn eerste Minion

http://www.mijnalbum.nl/Grotefoto-KUOYTSMC.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Grotefoto-PRNMW3FV.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Grotefoto-HNQKNWOL.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Grotefoto-8HOXY4CB.jpg

Ik zie zelf nog een hoop verbeterpuntjes maar voor een eerste poging ben ik er redelijk blij mee.
Hij is voor de verjaardag van mijn dochter die over een paar dagen negen wordt.


Ik ben vooral niet erg blij met hoe de broek is geworden en met het gebrek aan tijd om er beentjes aan te maken. Ook de mond had ik mij iets op verkeken maar helaas geen tijd meer om mooier te maken.
En wat een gepriegel waren die haartjes zeg, pffff
Alles is gemaakt van Fondant behalve de binnenkant natuurlijk :)
Hij is ruim 30 CM hoog geworden en ruim 16 cm dik.

Bedankt voor het kijken en als je op of aanmerkingen hebt zeg het gerust.

Oordeel niet over mensen voordat je ze goed kent, de waarheid zou je nog kunnen verbazen.

2

Re: Mijn eerste Minion

Wauw, wat een hoogt en en wat is die leuk :lol:

die haartjes zijn geweldig en ik zie niks aan die broek!! :D

Zijn oog is super mooi met die glans erin :thumb:

denk dat je dochter door het plafond schiet van blijdschap :y  :y  :D

alvast gefeliciteerd en ook met je taart :D

3

Re: Mijn eerste Minion

Gaaf zeg!
Ik vind die minions ook zooo leuk!  :lol:

Heb je een paar taarten gestapeld? En hoe heb je de bovenkant gemaakt? Is geen blanda toch?
Mocht ik ooit eens tijd over hebben, dan wil ik er ook 1 maken  :)

4

Re: Mijn eerste Minion

Hij ziet er goed uit hoor! Ik mis de benen niet echt.. je mag hartstikke trots zijn en je dochter zal wel uit haar dak gaan! Gefeliciteerd trouwens!

5

Re: Mijn eerste Minion

dankjulliewel, ik heb idd twee taarten gestapeld met douwels en een paar kartonnetjes ertussen.
Kon ik hem mooi delen en snijden.

Bovenkant is gebakken in een Herman kom van de Blokker.
Dochter was er heel blij mee.

Oordeel niet over mensen voordat je ze goed kent, de waarheid zou je nog kunnen verbazen.

6

Re: Mijn eerste Minion

Gefeliciteerd met je dochter en met zo'n mooie taart, hij is echt heel gaaf geworden.

Tieneke

7

Re: Mijn eerste Minion

Haan toch....je bent écht té perfectionistisch he...dit is súperstrak bekleed, zó hoog, ik doe het je niet na...hij had ook best wat lager gemogen ;) PRáchtige Minion, niet zeiken! hahaha
Alsnog gefeliciteerd met je kippetje!!

Voor elke minuut die je boos doorbrengt, verlies je 60 seconden geluk!!
Time will tell it allemaal wel!

8

Re: Mijn eerste Minion

De hoogte was idd iets meer dan ik in eerst instantie in gedachten had. Toen ik hoorde hoeveel visite er kwam bedacht ik dat het misschien net niet genoeg zou zijn dus toch maar een half biscuitje erbij gedaan. Was achteraf niet nodig geweest natuurlijk maar beter wat over dan één stukje te kort.

En dat perfectionisme is tijdens het maken als een blok aan je been hoor, Wel leuk om te horen dat sommige het zo zonde vonden om hem aan te snijden. Maar ja het is nog meer zonde om hem te laten bederven nietwaar?
Het was weer een hele uitdaging maar heb er wel weer van genoten.

Bedankt voor de complimenten en felicitaties allemaal.

Groetjes, John

Oordeel niet over mensen voordat je ze goed kent, de waarheid zou je nog kunnen verbazen.

9

Re: Mijn eerste Minion

Zo wat een super goed gelukt resultaart  :P  Ik vind het erg knap het eerste wat me op viel was het oog wat zo mooi glanst. En lekker hoog, ik mis de benen niet echt dus wees er maar trots op hoor
en al vast een super feest gewenst met je dochter.

eigen taart is goud waard

10

Re: Mijn eerste Minion

top!

Groetjes Annemarie
*Wat is taarten maken toch een heerlijke hobby!* (Bijna net zo leuk als wudden ;))

11

Re: Mijn eerste Minion

Super mooi gemaakt!

12

Re: Mijn eerste Minion

Heel erg mooi!!

13

Re: Mijn eerste Minion

wat mooi strak gedaan

https://www.facebook.com/pages/Jacakeli … 593?ref=hl
als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat !

14

Re: Mijn eerste Minion

Wat een mooie minion taart. Graag zou ik er ook zo eentje willen hebben voor mijn zoontje zijn verjaardag. Maakt u ook taarten op bestelling! Zo ja, hoe kan ik het beste contact met u opnemen?

Groetjes
Sh

15 Laatst bewerkt door JPS (04-09-2015 14:17)

Re: Mijn eerste Minion

Bedankt voor het compliment sh.
Helaas moet ik je teleurstellen want ik maak geen taarten op bestelling, daarvoor doe ik ook veel te lang over zo'n taart. Dan kun je er geen reël prijskaartje meer aan hangen. Bovendien is mijn taart-tijd drastisch afgenomen sinds ik een andere functie heb op mijn werk.
Nu zou ik voor zo'n taart zelfs vrij moeten nemen om hem te kunnen maken.

Ik hoop dat je nog iemand anders kunt vinden die wel taarten maakt voor de verkoop, succes!

John

Oordeel niet over mensen voordat je ze goed kent, de waarheid zou je nog kunnen verbazen.

16

Re: Mijn eerste Minion

Hij is wel echt top ja!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

17

Re: Mijn eerste Minion

sh schreef:

Wat een mooie minion taart. Graag zou ik er ook zo eentje willen hebben voor mijn zoontje zijn verjaardag. Maakt u ook taarten op bestelling! Zo ja, hoe kan ik het beste contact met u opnemen?

Groetjes
Sh

Je zou een oproep kunnen plaatsen in de categorie "bakken voor anderen" wanneer je datum en woonplaats aangeeft meldt zich vast iemand om een mooie minion voor je te maken ☺

18

Re: Mijn eerste Minion

:thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb: