Onderwerp: Een Porche-, Marine stijl- en regenboog beer taart
Ralph 10 jaar
Ralph 1 jaar

Lisa

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Een Porche-, Marine stijl- en regenboog beer taart
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ralph 10 jaar
Ralph 1 jaar

Lisa

de marine taart is echt erg mooi en stoer
en de regenboog taart is super leuk!!
wauw, hele leuke taarten en heel erg mooi zeker de marine taart 
Wat een enorm mooie taarten!
Vind de regenboog taart echt geweldig!!!
Mooi hoor!
Dank jullie wel!
Het was weer geweldig om te doen. De regenboogtaart was m'n eerste projectje met de airbrush! Het is heel parelmoer geworden omdat ik van geen ophouden wist
volgende week mag ik een nieuwe taart maken en ga zeker de airbrush weer gebruiken!! Kan niet wachten haha
heel mooi
marine is mn favoriet
Wauw mooi hoor, welke kleurstof heb je gebruikt voor de blauwe marine taart?
Groetjes
Ik vind ze allemaal prachtig. Maar de nautische taart is mijn favoriet. Mooi!

wauwwww , vooral de regenboog taart vind ik helemaal geweldig
Hi allemaal, bedankt voor alle reacties. De blauwe kleur is (heeeeeeel veel) Royal Blue. Resultaat was wel heel mooi alleen had iedereen wel een flinke blauwe tong en tanden (oops)
Mooi hoor! Ik vind de marine taart vooral heel gaaf. Ik heb eens zo'n touw geprobeerd te maken met fondant, maar dat ging niet zo mooi en brak steeds. Jij werkt vooral met marsepein? Zou het daar aan liggen? (ben beginner
)
Mooi hoor! Ik vind de marine taart vooral heel gaaf. Ik heb eens zo'n touw geprobeerd te maken met fondant, maar dat ging niet zo mooi en brak steeds. Jij werkt vooral met marsepein? Zou het daar aan liggen? (ben beginner
)
Ik werk inderdaad vooral met marsepein maar in dit geval is het touw juist van fondant. Dat komt gladder uit de sugarcraft gun. (eerst geprobeerd met marsepein maar dat zag er niet uit)
DeKleineBlondeLeeft schreef:Mooi hoor! Ik vind de marine taart vooral heel gaaf. Ik heb eens zo'n touw geprobeerd te maken met fondant, maar dat ging niet zo mooi en brak steeds. Jij werkt vooral met marsepein? Zou het daar aan liggen? (ben beginner
)
Ik werk inderdaad vooral met marsepein maar in dit geval is het touw juist van fondant. Dat komt gladder uit de sugarcraft gun. (eerst geprobeerd met marsepein maar dat zag er niet uit)
Sugarcraft gun. Okay. Dan zal dat het wel zijn
Ik deed het op de hand.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Een Porche-, Marine stijl- en regenboog beer taart