1

Onderwerp: Vraagje planning

Hallo!!

Binnenkort hebben we de babyborrel van mijn kleine nichtje :-) Natuurlijk heb ik me kandidaat gesteld om mini-cupcakes en taarten te maken. De planning voor de taarten zit goed, maar voor de cupcakes weet ik het niet goed... Ik wil de mini-cupcakes van een swirl met meringuebotercreme (met eiwitpoeder) voorzien: wanneer doe ik dit best? De avond ervoor en de cc's in de koelkast? Of de ochtend zelf omdat de swirl misschien inzakt (wanneer ik ook al taarten ga stapelen maw...). Aangezien het om mijn nichtje gaat en mijn man peter is, willen we wel op tijd en uitgedost op het feestje geraken natuurlijk :-p

Bedankt!!

Lien

2

Re: Vraagje planning

Zou ze de avond ervoor bakken maar niet in de koelkast bewaren dan drogen ze uit. :)

3

Re: Vraagje planning

Ik zou ze 's ochtends opspuiten. Het stapelen zou je wel al de avond van te voren kunnen doen (wel genoeg dowels gebruiken ;))

Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat
www.facebook.com/cakebym

4 Laatst bewerkt door Lien (15-05-2014 20:24)

Re: Vraagje planning

Dus de swirl zou er pas de ochtend zelf op zetten...
Het stapelen... Tja, efkes in de frigo moeten verbouwen toch...

5

Re: Vraagje planning

[MOVE] -> taartdecoratie algemeen: die is voor alle planningsvragen ;)

6

Re: Vraagje planning

Ik heb het voordeel van een aparte koelkast, dat scheelt.
Maar desnoods wat bij de buren stallen en alles wat niet perse koel hoeft er uit. De dagen ervoor niet teveel boodschappen halen etc.
Succes!

Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat
www.facebook.com/cakebym

7 Laatst bewerkt door Lien (16-05-2014 09:52)

Re: Vraagje planning

Bedankt voor de hulp!
De swirls s ochtends en het stapelen: dat bekijk ik nog of dat de avond ervoor of s ochtends moet gebeuren ;-)