Onderwerp: Vintage taart voor mijn vintage man...
Mijn lief is gisteren 50 geworden...
Op de zijkant heb ik een collage gemaakt van zwart wit foto's van ons gezin, maar die houd ik liever privé.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Vintage taart voor mijn vintage man...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Op de zijkant heb ik een collage gemaakt van zwart wit foto's van ons gezin, maar die houd ik liever privé.
Pffffffff, foto vanaf facebook plakken lukt maar niet.... En snap echt niet wat ik fout doe!!
jammer dat ik het niet kan zien 

Effe zichtbaar gemaakt.
Leuk hoor! En nog gefeliciteert natuurlijk!!
Mooi!
Tipje voor facebook: je moet doorklikken tot je alleen de foto in beeld hebt en die link gebruiken. Meestal eindigt die link dan met .jpg
Als ik het vanaf mijn telefoon doe dan kan ik onder de foto de optie : 'volledige grootte weergeven' kiezen en dan lukt het wel. Jr moet bedenken dat je alleen de foto wilt doorklinken dus dat kan nooit vanaf een pagina waar ook nog iets anders opstaat dan je foto 
Bedankt! Ga het nog maar eens proberen met mijn cupcakes dan. Vanaf mijn Ipad...
ik zie de taart hoor
Hij ziet er erg mooi uit!!! super mooi gedaan met die kleur zo
en nog gefeliciteerd met je man 
Heel gaaf!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Vintage taart voor mijn vintage man...