1

Onderwerp: Ontdooien buiten de koelkast

Hallo,

Vraagje:

Ik heb maar liefst drie taarten in de vriezer zitten die tegelijk moeten ontdooien en mijn hele koelkast is bommetje vol. Iemand ervaring in het laten ontdooien buiten de koelkast?

Alvast bedankt voor de respons!

Groetjes Nicole

2

Re: Ontdooien buiten de koelkast

Ik denk (lees: weet eigenlijk wel zeker) dat je fondant/marsepein dan te hard gaat ontdooien waardoor deze dus gaat smelten. Ik woon in Brabant, waar de zon al flink schijnt n het dus ook al warmer wordt. Ik zou het dus niet doen. Kun je ze niet een voor een ontdooien?

3

Dank je voor je reactie! Ik ga ff kijken of ik nog een extra koelkastje kan krijgen via marktplaats. Lijkt me het beste. Alleen nu nog plek in huis zoeken, haha!!

4

wie weet even een nachtje bij de buren ??

5

in een kelder :)

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

6

Kruipruimte ook goed? =D . Heb ondertussen een koelkastje gereserveerd via marktplaats, kan ik vrijdag ophalen. Zit wel vaker met dit geneuzel en dan ben ik er voor eens en altijd af! Bedankt voor de reacties!!

7

:thumb:

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

Haha! Zo heb ik ook ooit voor een vijflaagse bruidstaart plus drie losse aansnijtaarten uit pure noodzaak een tafelmodel koelkast gekocht. Hij staat nu in de slaapkamer uit ruimtegebrek maar wat ben ik zielsgelukkig met dat ding!! Nooit meer geen plek voor avondeten omdat er taart in mn koelkast moet.. en voor de hygiëne is t ook beter dat je taartspullen niet mengen met je eigen voeding.

Een dag niet getaart is een dag niet geleefd!
www.loveatfirstbite.nl

9

Zo is het maar net!! We doen het professioneel of niet hè!! :y