1

Onderwerp: Botercreme met aardbeien?Help

Ik heb een heerlijke boter crème met witte chocolade gemaakt. Nu wil ik twee lagen vulling maken en zou graag iets met aardbeien doen. Liever geen mousse, omdat ik bang men dat het niet lang genoeg houdbaar is. Morgen, vrijdag wil ik de taart vullen en afsmeren, zaterdag afleveren en zondag opeten.
Nu zit ik er over te denken om stukjes aardbei toe te voegen aan een laag boter crème met de witte chocolade. Voordeel van boter crème is volgens mij dat het lang houdbaar is. Heeft iemand hier ervaring mee of andere tips of suggesties?

Neem ook eens een kijkje op mijn Facebook-site Taartenfantasie https://www.facebook.com/TaartenvanDre?ref=hl

2

Re: Botercreme met aardbeien?Help

Ja, eerst laagje botercreme en dan verse aardbeien er overheen, niet de aardbeien er door heen mengen, dan gaat het schiften

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

3

Ik zou voor  de zekerheid  toch een dijkje spuiten. Voor t  geval er vocht uit de aardbeien komt.

4

Blijven die aardbeien zo lang lekker in een taart? Vrijdag vullen en zondag eten?

Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat
www.facebook.com/cakebym