26

Re: Wat is er met Funcakes gebeurd??

Bij mij is het ook de 1kg verpakking

groetjes Wilma

27

Re: Wat is er met Funcakes gebeurd??

Ik gebruik ook al jaren funcakes fondant en dat naar grote tevredenheid. Echter, moest ik vandaag 4 taarten maken en alle 4 een drama. Alleen maar scheuren in het fondant dus dat wordt veel lapwerk. Ik snap er niets van en baal enorm. Ik ga er ook maar eens een mailtje aan wagen.

28

Re: Wat is er met Funcakes gebeurd??

Welke verpakking heb je hiervoor gebruikt?

29

Re: Wat is er met Funcakes gebeurd??

Zowel de 1 kilo als de 250 gram. Ik had het 2 weken geleden ook al en dacht toen dat het aan mij lag.

30

Re: Wat is er met Funcakes gebeurd??

Gek zeg. Het is wel vaker voorgekomen dat er iets niet goed was met één soort verpakking, maar dit is volgens mij voor het eerst dat alle soorten verpakkingen niet goed zijn.

31

Re: Wat is er met Funcakes gebeurd??

Misschien hebben ze iets aan het recept veranderd?

32

Re: Wat is er met Funcakes gebeurd??

Ik heb nu een verpakking die het wel goed doet!

groetjes Wilma

33

Re: Wat is er met Funcakes gebeurd??

Ik vandaag een taartje bekleed met callebaut..nou zo strak kreeg ik ze nooit met funcakes. Wel even wennen hoor, net iets andere structuur of iets.
Ook een mail van funcakes gekregen dat ze het gaan onderzoeken en zodra ze meer weten gaan ze met een passende oplossing komen.. Wordt dus vervolgd.

34

Re: Wat is er met Funcakes gebeurd??

Fijn om te lezen! Hier ook scheuren met funcakes

35

Re: Wat is er met Funcakes gebeurd??

Zelfde mail heb ik ook gehad. Dan toch maar aan callebaut proberen. Moet toch nog richting België van de week! Hihi

36

Re: Wat is er met Funcakes gebeurd??

Ik vind het wel jammer dat Callebaut alleen in 7 kilo te verkrijgen is. :(

37

Re: Wat is er met Funcakes gebeurd??

Hier ook alleen maar ellende gehad met FC fondant de afgelopen weken!!! Ik ga een ander merk uitproberen. Eigenlijk best jammer want ik gebruik FC al heel lang en was altijd erg tevreden over  :rolleyes:

Wees jezelf, er zijn genoeg anderen!

38

Re: Wat is er met Funcakes gebeurd??

Ik heb precies hetzelfde met FC....dacht de laatste paar x dat het aan mij lag maar deed echt niets anders dan normaal. Ik doe het als hobby en gebruik de pakjes van 250 gr of van 1 kilo maar de laatste 4 taarten waren echt drama. Eerst dacht ik dat het door het kleuren kwam maar gisteren een spidermanmtaart voor mijn zoontje gemaakt met 3 pakjes rode fondant en begon op de randen meteen weer te scheuren....was altijd tevreden met FC maar ben blij dat ik nu weet dat het niet aan mij ligt!

39

Re: Wat is er met Funcakes gebeurd??

Ik had nog wat FC liggen en heb dit opgemaakt afgelopen week, nergens last van hoor, en allemaal andere tht datum

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

40

Re: Wat is er met Funcakes gebeurd??

Tigrasas schreef:

Ik had nog wat FC liggen en heb dit opgemaakt afgelopen week, nergens last van hoor, en allemaal andere tht datum

Dat denk ik ook!!! Alles met tht 2014 doet het prima, vanaf 2015 is het verschrikkelijk en scheurt het aan alle kanten!

Wees jezelf, er zijn genoeg anderen!

41

Re: Wat is er met Funcakes gebeurd??

ik gebruikte altijd baksels alleen om te decoreren
bekleden doe ik  met Zeelandia marsepein
nu gebruik ik de fondant van Sweet Choise van Wendy
die vindt ik om mee te boetseren ook erg fijn

42

Re: Wat is er met Funcakes gebeurd??

Het resultaat van toch nog een poging wagen met funcakes.
Ik ben er klaar mee!!

https://lh4.googleusercontent.com/-CBFMTBWgrQQ/U26lgr0jVVI/AAAAAAAADQg/SoBmFPpYqrs/s640/fun.jpg

43

Re: Wat is er met Funcakes gebeurd??

Ben ook al op callebaut overgestapt. Pracht product!

44

Re: Wat is er met Funcakes gebeurd??

Weet iemand ook of en waar je kleinere verpakkingen dan 7 kg van Callebaut kan verkrijgen?

45

Re: Wat is er met Funcakes gebeurd??

Tijdje terug had ik hier ook last van. Hoe goed of minder je het doorkneedde..
Ik ga zelf denk ik overstappen op zeelandia. De smaak vind ik zelf ook lekkerder...

46

Re: Wat is er met Funcakes gebeurd??

jolien87 schreef:

Weet iemand ook of en waar je kleinere verpakkingen dan 7 kg van Callebaut kan verkrijgen?

Probeer eens op Facebook op TaartnCo Zoetermeer te kijken. Als je haar een bericht stuurt, kan ze dat meestal wel regelen.

Groetjes Marloes

47

Re: Wat is er met Funcakes gebeurd??

Oeh bedankt voor de tip marloes!

48

Re: Wat is er met Funcakes gebeurd??

Zag net dat het zoete magazijntje kilo verpakking van de callebaut fondant heeft.

Groetjes vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

49

Re: Wat is er met Funcakes gebeurd??

Heeft er iemand al iets van Funcakes zelf gehoord hierover?

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

50

Re: Wat is er met Funcakes gebeurd??

Tigrasas schreef:

Heeft er iemand al iets van Funcakes zelf gehoord hierover?

Alleen maar dat ze mijn klacht doorsturen naar de Quality afdeling.