1

Onderwerp: Kan dit

Ik wil voor zondag een taart bakken

Nu wil ik mijn biscuit op vrijdag al maken en dan inpakken met huishoudfolie en dit op kamertemp laten. Zaterdag wil ik deze vullen met slagroom en aardbei(veilige keus voor mij) en zet ik dit voor 1 nacht in de koelkast. Zondagochtend bekleed ik dit dan met fondant daarna doe ik hem voor een uur of 2 in de koeling

2

Re: Kan dit

Dan zondag eten? Dat kan wel hoor :)

3

ja hoor, kan prima.
Wel zorgen dat je biscuit goed is afgekoeld voor je het inpakt. En de folie niet te strak om het biscuit draaien, want dan vervormt het...weet zij uit ervaring  :lol: Een pedaalemmerzak werkt ook prima.

Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat
www.facebook.com/cakebym

4

Super. Heel erg bedankt dames.

Fondant kan ik in de koelkast doen toch? of gaat dat erg zweten

5

Je kunt 'm zaterdagavond helemaal afmaken. Uiteraard dan in de koeling zetten. De fondant heeft ook een conserverende werking. Zondag nog een mooie foto maken bij daglicht en weer terug in de koeling tot aansnijmoment.

Alleen kwetsbare taartdecoraties wil ik nog wel eens op de dag zelf pas er op plaatsen....

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

6

Dank je wel Bianca. helaas moet ie nog een uur in de auto zitten voordat we hem gaan aansnijden. Ik ga het dan wel zaterdagavond afmaken Scheelt mij weer lekker een paar uur uitslapen