1 Laatst bewerkt door viaDaniëlle (10-06-2014 11:52)

Onderwerp: Nijntje op een stapel...

Ik kreeg een foto als inspiratie voor deze taart. Hij moest wel wat feestelijker, dat is wel gelukt, denk ik.
Ik vind kiekeboe Nijntje minder leuk dat andere kiekeboe figuren (klant is koning :) ) Maar misschien zijn de oren gewoon te smal...

Feedback is welkom!

http://viataarten.nl/data/storage/attachments/0555f717329c4a007ca3b30d23c82402.JPG

Bedankt voor het kijken!

2

Re: Nijntje op een stapel...

Vind hem top!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

3

vind hem heel erg lief en leuk :thumb:

4

leuk

5

ik vind hem super! vind die bolletjes bekleden vreselijk moeilijk :-/ goed gelukt hoor!! :-)

6

Wat een super leuk taartje!!
Mag ik m op slaan ter inspiratie?

.. Want taart kan altijd!!

7

Heel erg leuk!

Super mooi!!!

Facebook: Smeetjes Taartenhoek

Dank jullie wel!

Natuurlijk Lejow

10

Vind hem superleuk en mooie kleurencombi zo! Begrijp wel wat je bedoelt als je zegt dat je deze figuur iets minder leuk vindt. Misschien zijn de oren inderdaad ietsje te klein. Of misschien is het wel zo dat de vorm van een boltaartje nou eenmaal een anders is dan het brede platte hoofd van Nijntje. En dat het daardoor een beetje 'off' lijkt. Wat dat betreft ziet bijvoorbeeld een kiekeboe Bumba er inderdaad natuurlijker uit.

11

Maria1000 schreef:

Vind hem superleuk en mooie kleurencombi zo! Begrijp wel wat je bedoelt als je zegt dat je deze figuur iets minder leuk vindt. Misschien zijn de oren inderdaad ietsje te klein. Of misschien is het wel zo dat de vorm van een boltaartje nou eenmaal een anders is dan het brede platte hoofd van Nijntje. En dat het daardoor een beetje 'off' lijkt. Wat dat betreft ziet bijvoorbeeld een kiekeboe Bumba er inderdaad natuurlijker uit.

Denk ik ook. En eigenlijk zitten de ogen van Nijntje op de helft en de mond/neus dus daar onder. Terwijl op de taart de mond/neus nog op de bovenste helft 'moet'. Ik heb Ernie laatst gemaakt als kiekeboe, toen had ik met extra botercrème zijn hoofd wat breder gemaakt.

Dank.