Onderwerp: Kersen bloesem topsy turvy
De kersen bloesem topsy turvy bruidstaart van gisteren. Het ontwerp is van het bruidspaar, ik heb 'm mogen maken. Het is red velvet cake met kokoscrème vulling. De cake heb ik getrempeerd met Liquor 43.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Kersen bloesem topsy turvy
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
De kersen bloesem topsy turvy bruidstaart van gisteren. Het ontwerp is van het bruidspaar, ik heb 'm mogen maken. Het is red velvet cake met kokoscrème vulling. De cake heb ik getrempeerd met Liquor 43.
Wauw, wat een ontzettend mooie taart
zulke mooie bloemetjes
Top, zeer mooi!
Schitterend, hij is perfect!
Wow, hij is prachtig.
Wat een plaatje
Erg mooi gemaakt!
Wat een beauty!
Ik vind hem erg mooi, speels en toch stijlvol. De bloesem is zo gaaf! (Moet eerlijk zeggen dat het bruidspaartje me een beetje stoort. Sorry Heb je ook een foto zonder?)
Hoef je je niet voor te schamen hoor, sterker nog, ik ben het helemaal met je eens. Ik vond de taart eigenlijk "af" zonder. Maar de bruid had deze topper helemaal zelf gemaakt, van lede popjes en met de kleding die zij zelf droegen. Dat vind ik dan wel weer heel origineel en creatief. Tja, de klant is koning natuurlijk.
Ik heb helaas geen foto zonder dit paartje erop.
Ik snap het. Je hebt er iets heel moois van gemaakt voor ze!
Ik snap het. Je hebt er iets heel moois van gemaakt voor ze!
Wat een mooie taart, de bloesem is geweldig. Alleen het bruidspaar......
Ik zie dat je 2 drums hebt gebruikt, hoe heb je ze aan elkaar gemaakt? En de lagen cake lijken net of ze helemaal in de onderste laag zijn verwerkt, heel apart en mooi afgewerkt. Hoe heb je dat gedaan?
Hij is prachtig!! Mooie kleurcombinatie en de bloemen zijn fantastisch!! Net echt!
Woooow!
ik had hem op facebook al voorbij zien komen ik vindt hem echt prachtig
ik vind hem fantastisch (minus de topper... ondanks het verhaal er achter, doet het afbreuk aan je taart)
ik vind um met die bloemen zo mooi
Heel mooi!
Wat een plaatje! Ik vind de bloesem geweldig!!
Zelfs een topsy turvy weet jij nog super strak te krijgen, dat zie je niet vaak.
Thanx!
Ik vind veel topsy turvy's vaak té topsy turvy
Thanx!
Ik vind veel topsy turvy's vaak té topsy turvy
Idd ja! Daarom vind ik ze nooit zo leuk en mooi
Maar zo strak en "recht" als deze is super!
helemaal leuk! En mooie bloemen!
helemaal leuk! En mooie bloemen!
Heel mooi! Wat zijn de maten van deze taarten en voor hoeveel personen is het?
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Kersen bloesem topsy turvy