1 Laatst bewerkt door Danique's happy kitchen (15-04-2014 09:34)

Onderwerp: Twee thema's 1 stapeltaart (mega Mindy/Nijntje)

Help!

Ik heb een bestelling van een stapeltaart van twee lagen. Nu wilde de opdrachtgeefster graag twee thema's namelijk mega Mindy en Nijntje. Het idee was om de onderste laag in mega Mindy stijl te maken, de bovenste in Nijntje. Ook heb ik wat voorbeeld foto's ontvangen.
Ik ben redelijk uit de kleuren, lichtroze en donkerroze. Bij de onderste laag zou ik graag een groot (zoals op de foto bovenop) masker maken in de donkerroze kleur. De namen van beide dames moeten ook op de taart evenals de leeftijd. Hebben jullie een idee hoe ik deze twee leuk kan combineren?

http://4.bp.blogspot.com/-ALAslq5IICE/T_iT3Kg6tpI/AAAAAAAAAMs/P-hzUbcncRg/s1600/100_3252.JPG


De Nijntje foto heb ik ontvangen als voorbeeld, de mega Mindy heb ik zelf wat voorbeelden gezocht.
Niet mijn eigen foto's! Mijn excuus als ik ze niet had mogen gebruiken!

Re: Twee thema's 1 stapeltaart (mega Mindy/Nijntje)

http://overtaarten.nl/wp-content/uploads/2011/11/20111202-145936.jpg
En de andere! Sorry, paste niet in een post!

3

Re: Twee thema's 1 stapeltaart (mega Mindy/Nijntje)

Ik denk dat je twee keuzes hebt:

1: de onderste laag een nijntje laag, met naam en leeftijd. En de bovenste laag met mega mindy, naam en leeftijd en het masker bovenop. Misschien dat je de onderste laag wat groter kan maken, waardoor er misschien nog een nijntje of boetseersel op kan staan?
Of je doet ze precies andersom. Maar dan kun je het masker niet meer bovenop zetten.

2: een tweelaagse taart met nijntje en mega mindy door elkaar. Op zich zou dat wel kunnen qua kleuren.

4

Re: Twee thema's 1 stapeltaart (mega Mindy/Nijntje)

Of Nijntje een Mega Mindy masker op geven  :cool: Mega Nijntje  :D  :D  :lol:

--------------------------------------------------------
Wie ben ik om aan mezelf te twijfelen. (Loesje)

5

Re: Twee thema's 1 stapeltaart (mega Mindy/Nijntje)

SweetTooth schreef:

Of Nijntje een Mega Mindy masker op geven  :cool: Mega Nijntje  :D  :D  :lol:

hahaha ja!!  :lol:

Re: Twee thema's 1 stapeltaart (mega Mindy/Nijntje)

Waren doe je de ene helft (verticaal) niet mega mindy en de andere helft ook verticaal nijntje?

7

Re: Twee thema's 1 stapeltaart (mega Mindy/Nijntje)

Als het 1 (stapel)taart moet worden, zou ik denk ik kiezen voor een vertikale scheiding. Zoals Danielle ook zegt.
Ze willen zeker geen 2 taarten? Lijkt mij persoonlijk leuker. Elk kind zijn eigen taart.

Groetjes Gerien