Onderwerp: Mijn aller eerste stapel taart.
Nou deze was voor de verjaardag van mijn schoonmoeder als verrassing en het is dus een stapel geworden. Mijn eerste taart was 13 maart voor mijn zoontje sinds dien helemaal aangestoken hier het resultaat.
Vond het zelf wel door de beugel kunnen en schoonmama en familie vonden m mooi dus dat was goed maar ik loop toch tegen veel dingen aan maar we gaan door en oefenen oefenen oefenen
En de smaak niks dan complimenten dus dat zat gelukkig wel goed want tja eerst even proeven dat kan dan weer niet hihi.
de onderste laag is 24cm en gevuld met eerst jam en daarop champagne crème en de tweede laag champagne crème wat ik best bewerkelijk vond om te maken.
En het tweede taartje 20cm was chocobiscuit gevuld met eerst dun laagje bc extra met caramel smaak en daar weer bonbonblok vulling en de tweede laag bonbonblok vulling.
De meeste problemen waar ik nu tegen aan loop is dat mijn fondant ( funcakes ) voor de versieringen net als de strik bv tijdens het drogen kleine haarscheurtjes krijgt en ik hoef het maar op te pakken en het valt uit elkaar pffff hoeveel ik wel niet opnieuw heb gedaan maar jah.
tips hierover meer dan welkom.