1

Onderwerp: De jonge beelddenker

Supertorts ben ik op mijn vriendin, wiens 2e boek vandaag werd gelanceerd. Vorige jaar bij het eerste boek heb ik de taart gemaakt http://forum.deleukstetaarten.nl/viewto … ?id=217079
Ook dit jaar mocht ik de taart maken. Ik ben zelf niet tevreden over het schilderwerk. Het is een boom zoals in haar logo, maar dat komt niet heel goed over. Ik heb de poppetjes uit haar boek erin verwerkt. Ze vond hem zelf in ieder geval geweldig en daar gaat het om  ;-)

Ik heb wel besloten dat dit mijn allerlaatste of een-na-laatste taart gaat worden. Ik beleef er nog maar weinig plezier aan en ik ben vrijwel nooit tevreden. En je bent er uiteindelijk toch een paar dagen mee bezig. Dus hoewel ik vorig jaar al gestopt was bedrijfsmatig, stop ik nu definitief met bakken.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-NRMBVKIN-D.jpg

2

Re: De jonge beelddenker

Niet tevreden? Je taarten zijn echt mooi em strak hoor. Niet iedereen kan dat zo maken!

3

oh wat leg je de lat hoog ...... je taart is super, tuurlijk zijn er misschien wat puntjes maar dat hebben we toch allemaal ?

Je blijft toch nog wel die mooie Woezel en Pip taarten maken ?  :)  :)  :)

Wil je meer van mij zien, ga dan naar: www.beautifulcakes.nl of www.facebook.com/nicole.beautifulcakes

Dat is het ook wel een beetje, ik ben bijna nooit helemaal tevreden en dan is het op een gegeven moment niet meer leuk om taarten te maken. Dus ja, ik ga echt volledig stoppen... Bij mij is het wel een beetje alles of niks. En een beslissing geeft ruimte in mn kop en uiteindelijk ook in mijn huis, want nu kunnen de allerlaatste dingen ook weg  :lol:

Bedankt voor de complimenten. Yxc, je hebt ook wel gelijk, maar dat is het niet. Ikzelf ben niet tevreden, maar weet ook dat dit is wat er in zit. Beter ga ik gewoon niet worden.
Watoverigens wel heel grappig is: tot maart vorig jaar kon ik echt geen cake bakken. Bedrijfsmatig stopte ik en ineens produceerde ik de lekkerste en hoogste cakes. Sindsdien dus alleen maar taarten van cake.
Dat vind ik nog wel leuk, het bakken an sich. Dus alleen de decoratiespullen gaan het raam uit  ;)

5

Wat jammer dat je stopt! Ik vind je taarten altijd geweldig. Maar als je er totaal geen plezier meer aan beleeft, dan is dat denk ik wel de beste oplossing.