Onderwerp: Fröbels van chocolade, koekjes en cupcakes
Het afgelopen jaar minder kunnen doen dan gewenst maar toch wel iets om te laten zien op dit prachtige forum. Een geweldige vraagbaak en inspiratiebron om heerlijk te fröbelen met chocolade, deeg en beslag.
Dit zijn mijn frutsels, wat zeggen jullie ervan?
Koekjes voor Sint Maarten, voor alle kinders die de kou trotseerden. En dat waren er nog best veel!
Voor mijn lieve ouders die al 40 jaar getrouwd zijn. Tijd voor een feestje met een gezellig koekske. Precies 40 stuks in een mooie pot . Taart op een veerboot en in een bus meenemen tijdens een flinke winterstorm leek niet zo'n goed idee...
Cupcakes bij de 'buurman en buurman maken een zootje van de puzzel'- taart.
School traktatie van onze dochter. De kikker en de prinses. En natuurlijk een 5. Die is het belangrijkst als je vijf jaar geworden bent
Eerste echte poging tot chocolade tempereren. Tip gekregen met MyCryo te werken en dat gaat best heel goed. Althans, deze eerste try-out. Die erna werd toch wit na een poosje... en de poging daarna bleef te zacht. Maar we gaan stug door... eens zullen we zegevieren
De meptaartjes voor bij de Nijntje stapel... schattig, die kleine taartdingetjes. Vind ik zelf
En last but not least.. de cupcakes voor ons jarige mannetje. Horend bij de stapel van Bob en Wendy.
Bedankt voor het kijken en heb je tips, trucs etc. Graag!
Groetjes, Melissa